agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-26 | |
așa mă fumez eu degeaba,
când o să-mi vezi coastele tâșnind de sub piele o să știi că am ajuns la filtru. sunt o țigară mai specială mă aprind ușor dar doar pe jumate, cealaltă jumătate o țin undeva în umbră să ți-o arunc în față când îmi voi pune rochia neagră și voi pleca să-ți sar la gât- bunăvoința mea e relativă și scade odată cu creșterea unghiilor, când capătă dimensiuni considerabile mi le vopsesc în roșu și le înfig în carne ca în unt. ar fi trebuit să-ți spun că sunt condusă de ambiții oarbe când mi se spune că nu pot- de-abia atunci veninu-mi devine mai acid și zâmbetul mai dulce. mă zgârii pe coapse cu cioburi din vechi geamuri, înainte de a se sparge mă priveam în ele mulțumită, oglindirea mea căpăta umbre sidefate la lăsarea serii. mi-a spus cineva că sunt o diavoliță cu chip angelic, când îmi pun rochia neagră mă transform în ce ai iubi mai mult. îți privesc saliva cum ți se scurge pe esofag în timp ce vorbești iar eu îmi ascut unghiile pe sub masă- îmi stă bine în negru.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate