agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1421 .



De taină cu Dumnezeu
personale [ ]
(2)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2008-09-25  |     | 



Doamne, e ora 00,17. Am fost la urgență cu prietena fiului meu. Avea o durere de cap insuportabilă ce nu a cedat la nici un medicament. Era deja seară tărziu, după ora 19, meedicul de familie, bănuiesc că ajunsese în sânul familiei sale. Ce era de făcut altceva? Mergem la urgență, având mașină am zis să nu chemăm salvarea și rău am făcut... fiindcă ajunși fără salvare pacienții "isteți" aaduși de aparținători stăteau bine mersi pe holuri... În cele din urmă după trei episoade de pierdere a conștinței am reușit să intrăm la medicul generalist cu fata care plângea în hohote de durere. După o investigație generală făcută cu multă răspundere, și administrarea unor calmante injectabile, am fost trimiși la medicul neurolog... aici a fost "frumos" Doamne, aici, la neurologie, am văzut ce culoare are medicina în sipitalul constănțean...Nu mă pot abține să nu-i scriu numele acestui medic "dăruit meseriei sale": Nepot Antoniu medic de gardă în secția neurologie a spitalului din Constanța, supărat că la ora 11,30 are de efectuat o consultație de urgență m-a lăsat mască prin modul domniei sale de a consulta un pacient. "De unde moda asta să veniți la spital pentru o durere de cap. Ce să-i fac eu, să-i fac puncții să văd dacă are meningită? Poate că are meningită. Domnu doctor da nu are febră, este sub tensiune, a leșinat de trei ori cât am așteptat să intrăm la secția medicală jos. "A nu-i fac puncții, are epilepsie Dacă a leșinat, și eu aș fi leșinat dacă aș fi stat ataâtea ore acolo pe coridor"... Domnu doctor vă rog, faceti-i o encefalogramă, poate acolo se vede dacă este ceva în neregulă...dar parcă epilepsia se manifestă altfel..."Și ce mare lucru că o doare capul, eu am aici pacienți paralizați poate are o nevralgie sau sinuzită" Domnule doctor dar ea are dureri mari la ceafă inspre cerebel, nu fruntea și nici pe lobii temporali, simte o tensiune dureroasă în jona cefii și urcă în sus, poate să fie și o iradiere din partea de sus a coloanei, spuneți-mi ce medicament săi dau până dimineață, e doar un copil, i-am dat vidan, algocalmin și nu cedează durerea, ce putem face?... Algocalminul nu e bun da o să vă dau o rețetă... (rețetă ce conținea și algocalminul despre care tocmai spusese că nu e bun)... și un astfel de medic îi învață și pe studenți medicină... Oare cum or arăta orele de curs... Îmi imaginez că le spune: "Dragilor dacă vă vine un pacient când sunteți de gardă, și vă mai și trezește din somn, aburiți-l... înșirați acolo câteva diagnosticuri alarmante, dacă nu moare pacientul de spaimă, oricum se satură și pleacă... astfel nu riscați să fiți acuzați de malpraxis... fiindcă oricum nu-i faceți nimic... Poate îl vede Dumnezeu și face vreo minune...
Zău Doamne, fă o minune cu fătuca asta, măcar până mâine dimineață, că să caut un cabinet particular al unui medic care să și știe să pună un diagnostic corect.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!