agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-10-26 | |
Nu mi-a plăcut
niciodată exhibiționismul de nici o manieră sunt o ființă plăpândă nu-mi dau cu pumnii în piept pentru a arăta statornicia față de vatra asta în care am prins a mă naște... Nu mă vait nu-mi pun țărână în cap pentru nici o greșeală a mea sau a altora... Nu mai ies în cetate carnavalul cu măștile amabilității iluzorii e prea zgomotos. Rumeg istoria sacră privind geografia contemporană și las ploaia să spele ciclicitatea nesăbuințelor eu îmi țin doar inima în dinți... Cîțiva poeți inimoși au decis să scoată o carte "România din suflet", este o inițiativă frumoasă, cartea cuprinde peste 100 de autori români din țară și diaspora, din nefericire, la lansarea cărții aici, la Constanța, numărul tinerilor interesați de "patriotism" a fost foarte mic, aproape nesemnificativ... Și totuși, România există... și gestul doamnelor Ana Ruse, Laura Văceanu, Nina Vizireanu (aceasta din urmă ocupându-se de realizarea grafică) cât și al domnului Valeriu Cușner trebuie salutat. p.s. Nu sunt în afara cărții, este și numele meu în cuprinsul acesteia, alături de mulți foarte mulți alții.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate