agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-11-19 | |
Gândurile mele sunt cuvinte nerostite ce stau agățate de o margine de vis, o margine de care cu greu se pot desprinde! Gândurile mele au cântec de dor, au dragostea-n ele, au dorul ce cheamă din nemărginita depărtare. Cuvintele mele, scoase din gânduri neînțelese sunt mângâierea ce se vrea simțită în vers de iubire, în alinare și tandrețe.
Nori negri se-nvolbură peste sufletul meu și tristeți adânci sunt venite de departe. Trimite-mi păsările tale, gânduri - mângâieri cu aripi ce spre alte zări să mă poarte și să-mi aducă vindecare...iar dorurilor, alinare. Mă-ndrept către tine să-ți prind dintre gânduri cuvintele care știu să aducă un zâmbet dulce din suflet desprins. Îndrept înspre tine pe aripi de păsări tăcute, cuvinte din suflet ce-așteaptă firava lumină din suflet, să-ți fie deschisă. Ajută-mă să pot să pătrund acolo unde din gând de iubire, ies cuvinte cu iz de migdală și ți-aduc cu bucurie, petale de cântec în unduiri de valuri aprinse. Lipește-mă de inima ta, privește câtă candoare se află în gândul de ieri, în visul de azi! Îndreaptă-ți căldura ochilor spre mine, ajută-mă ca din aripi să iau puterea pe care o simt în adâncul sufletului și ocrotește-mi chipul cel întristat de gânduri cuvinte...de gânduri de vis.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate