agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-02-15 | |
Da... dragostea-i pe bani... sătul de-atâtea povesti cu zâne, iele, sirene, am deschis ochii... nu mă crezi? Spune-mi atunci, cum cucerești o fată? Cu un zâmbet și c-o floare... floarea-i pe bani... apoi, o ții aproape cu un suc, un film, o cină... toate la pachet, că doar trăim în lumea super-ofertelor...
Da... sufăr... ce as fi vrut să fiu ma mare cu 3-4 ani... Să pot să îți ofer ceea ce vrei recent, căci doar dacă recent ai fi început să vrei asa ceva, ai mai fi stat pană acum cu mine... o lepră, un om ce își împarte banii pe săptămâni, lună de lună, poate poate-și face loc în buget pentru un film... și-atât... popcornul e opțional... Da... dragostea-i pe bani... aș vrea să fiu copil din nou, să văd paharul pe jumate plin, să pierd ore în șir plimbându-mă prin parc, în frig, și să mă simt bine... să ne simțim bine... totul să pară natural... totul să fie natural... Da... dragostea-i pe bani... urăsc să mi se spună "ai bani la tine? voiam să mă scoți undeva"... asta nu-i dragoste... ăștia sunt bani dați pentru un zâmbet, pentru o clipă frumoasă... asta e doar un lucru ce te face să te simți bine atunci... și-atât... Da... dragostea-i pe bani... un must have deja a ajuns: "să aibă o mașină și bani să mă scoată în oraș" Încă mai crezi că nu-i asa? dragostea nu-i pe bani... dragostea de fapt nu mai există... am început să gândim cu capul, nu cu sufletul... s-au dus vremurile în care-ai fi făcut orice, ai fi sărit chiar și în foc pentru-a simți fluturi în stomac la un sărut inofensiv, momentele în care sări în sus de fericire când un om te ia în brate obsesiv, când tot ce ai în cap e noaptea trecută și nimic mai mult... Dragostea-i pe bani? Nu, dragostea-i pe ducă.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate