agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-03-11 | |
gândurile cad unul după altul învinse de somn
oră din noapte în care filosofii de demult dezvirginau idei adorm cu un poem despre fâșia Gaza candori politice la mezat mai milă mi-e de poet decât de cei căzuți cel puțin ei trăiesc istoria nu și-o închipuie răcnetele sângelui nu răzbat până la cei frustrați de propaganda mincinoasă a păcii cei care nu știu că jocurile se fac în altă parte a lumii că speranțele tremură a neputință ca degetele cerșetorului la colț de stradă existențe mizere se învelesc cu pături de răbdare în cartiere părăginite la ora cănd tiparnițele scot ediția de dimineață a unui griș cu lapte local și internațional aștept exorcizarea poeziei nu de diavoli ci de îngerii candorilor de menestrel jaful inocenței noastre și un haiduc poet împărțind îmbărbătarea în monezi de adevăr și foc sacru cu care să mă petrec în noaptea albă a lucidității în schimb adorm peste plachetele unor borfași de vorbe sătulă de a fi părtașă la violul verbelor limbii române.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate