agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-18 | |
Cineva mă ținea de mână.
Și, cu siguranță, îmi vorbea. Era cald plăcut. Lumina trandafirie de sub pleoape. Am privit. Fără să văd. Explozie. De bucurie, nu a mea. - Și-a revenit. - S-a trezit. - Chemați-o pe ea*. -A plecat. I s-a terminat schimbul. -Te-ai străduit destul de tare! -Să nu mai faci! -Bun-venit! Auzeam. Ochii se fixează impersonali pe o gură care vorbea. Apoi au privit:,,pic-pic-pic" - E glucoză. Un corp s-a înălțat în țipete alarmate. -Ce vrei? -Afară. -Îți aduc eu. -Merg. -Să-ți iau perfuzia. Pe coridor, un colț întunecat spre baie. Un halat alb, un tip scund și urât se aruncă peste mine: -Necrofil. am cedat. nu știu. M-am pomenit în pat. Ochii au văzut multă lumină, stridentă lumină, apoi titlul unei cărți pe care o citisem ultima dată ca pe un descântec inutil: ,,.............."** de stendhal mi-a apărut în minte. Atunci am revenit. ---- *,,ea" - asistenta de serviciu fusese doamna preuteasă; nu știu cum se numea. ** ,,Despre dragoste"
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate