agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-05 | |
Nu voi uita niciodată să iubesc
este ca și cum ai merge pe bicicletă, te urci pe ea și dai din pedale trebuie doar să-ți menții echilibrul. Foaia de angrenaj împinge roțile mai departe pe străzi întortocheate cu multe semafoare, la roșu te oprești, aștepți să vină verde și iar în drumul tău pedala este sete. N-am să mă opresc niciodată voi pedala toată viața biciclete de damă, diverse culori; ele sunt așa fără cadru, ca un v. Sunt libere, mult mai ușoare grațioase, delicate și mare gust cu suspensii înalte ce saltă când zboară sunt mult mai bune pe drumul știut. N-am să uit niciodată să fac dragoste este singurul lucru ce-nveți și nu se uită; uiți să mergi pe stradă, să vorbești, să cânți uiți prieteni și pe cei ce-i iubești, uiți să plângi, dar când îți vine inspirația nu vei uita niciodată să scrii poezia vieții tale poezie ce va fi publicată într-un album de familie. Pot să spună criticii ce-or vrea, nu vezi, nu auzi, nu vorbești; ești în transă ca un pui tânăr de leu, scăpat ce se vede singur în jungla mare și deasă. E de ajuns acel decor minunat ce te va pierde în adâncimea sa într-o prăpastie fără fund ce-și acoperă propriul vulcan. Un singur aparat și mai multe clișee un blitz ce va face filmele grele, developate cu grijă vor scoate la lumină fotografii, vor fi momente dulci, cu multe bucurii; pe mai târziu firma ta digitală își va păstra continuitatea, peste ani și ani în noi generații.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate