agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-27 | |
nu mă mai urc în lifturi de seară...
-de ce? -am interdicție... pe la zece ceasuri din seară m-au prădat cărăbușii -te rog sa mă crezi, eram imbrăcat cu haine nu ca acum în izmene prinse-n lanț... au dat năvala peste mine cu țepii lor, prin creier și-au facut traseu prin nas cu scarite minuscule de-mi vâjâie termopanele... și luminițe de ortaci sapând vaiet cordon în galerii nazale... mi-au penetrat auzul în hăuri. Artificierii scandau:treci dracului la rând, cu genunchii goi rașchetau ifose și aspirau nesătuli:stai dracului boule... și n-am mai avut așteptari -si? -tot tacâmul.De teama lor ca ma iau de la început la rand am fugit la bondari să fac reclamație și am depus-o prima dată în birou la bondarul șef și n-a fost de ajuns... am mai depus o reclamație la omucideri pentru viol în garderobă cu intenție -și? -bondarul șef era acolo i-am reclamat pe toți cei ce se fâlfâiau în creierul meu scormonind pe aceeași cărare căutînd indicii, urme, amprente, relicve... -și? -bondarul sef era acolo mi-a cerut legitimatie de-a intra în lift... -și? -au trimis la fața locului un echipaj cu girofar și megafon: stai dracului că-ți bag una-n felinare... s-au falfait cu mine doua ore ca erau mulți anchetatori și mi-au dat drumul pe jos cu interdicție de-a mai urca în lift... -și? -au depus rezoluție A.N. cu specificația "se suplimenteaza ancheta în caz de recidivă" -și -bondarul sef era acolo ancheta continuă în alte lifturi unde au mai fost depistate cazuri... -și daune morale, bondarul sef? -nimic ca l-au mazilit pe sef, l-au târât prin necaz de-a ajuns în parlament, saracul! nu de alta dar era prima abatere dupa invazia bondarilor dupa 89. -si cum ziceai ca te numești? -elenuța -păi pe patul tău scrie...82325 -tâmpenii, mi-au luat și buletinul, dracul sa-i ducă de crăcănati cu genocidul lor cu tot... -mă duci la toaletă ?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate