agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-07-27 | |
Când lumea se termina, luam câțiva oameni cu sex nederminat și-i înscriam în cercuri.
Îi roteam pe suprafețele line, ei se mișcau în acel spațiu care-și semăna sieși, se loveau ușor unii de alții regăsindu-și alte traiectorii. Nu-mi mai cunoșteam numele înroșit, iperfect și păcătuiam singură sub bolta transparentă, puțin deformată în uitare, cu un sân mai fleșcăit și-un uter în care pluteau capete de pești. De restul nu-mi păsa: nu mai erau nici dumnezei, nici satane, nici ape și, în nici un caz, regnuri reptiliene. Ascultam Janis Joplin, continuând universul în cercuri egale anemic, melodios vechi, crescându-l incert. - Ce-o să faci surioară cu textul acesta? – Nu știu, Oblovna, îl voi denigra peste un timp ca și pe celelalte și-l voi învârti în jurul propriului meu ax. / Dialing For Dollars is trying to find me. I wait for delivery each day until three, So oh Lord, won’t you buy me a color TV? / - Ce voi face, Oblovna? – Nu știu, ne vom naște în noi, perfecți, îmi spuse în timpul căderii ei neîntrerupte măiestrite.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate