agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-08-10 | |
asa sunt eu
nu ma scarbesc autistii care mananca hot-dog-uri si, atrasi de priveliste ca de zborul mustelor mari, le curge ketchup-ul din gura rosu ketchup amestecat cu galben mustar da o culoare indefinit portocalie *** cand dau un diagnostic de Pitiriazis versicolor vazand tegumentul schemosat si descuamez foste vilozitati de strat germinativ gandurile imi cutreiera spre cojile de arahide care ascund de fapt un miez putred *** unii se lauda ca, dupa operatie si-au pastrat apendix-ul vermiform intr-un borcan cu formol pe etajera din baie sa-l admire de fiecare data cand se spalau pe dinti Ca ce folos, de fapt? Cert este ca pasta de dinti mentolata pe care o inghiteau le alunga greata pentru ca apoi sa eructeze intreaga zi. dar e totusi insignifiant pentru mine *** in bloc la cronici unii tusesc si scuipa sange iar pe usi scrie: "Atentie! Radiatii!" posibil radiatii cu bacil Koch; iar altii striga dupa tine de la ultimul etaj: "Traiasca stapanirea!" Se poate deduce de aici ca nu oricare plaman e atat de roz precum pare si nu orice senil sau depresiv are mintea atat de intunecata, facandu-te cateodata sa te intrebi: Care stapanire? Cu sigurnta, cea oferita de Diazepam si nu de diapazonul din Casa Poporului.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate