agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-08-11 | | În trup mi-e noaptea deasă revărsată peste mine cu starea infracțională care a fost monitorizată într-o acțiune desfășurată de polițiști anticorpi între orele 22 și 2 ... demersurile conjugate de polițiștii de la circulație și ordine publică au scos la lumină aspecte deranjante pentru organele pașnice ale cavității toracice și abdominale... locații în care sonorul aparatelor audio era la maxim, superviteziști cu scutere fără tobele de eșapament, pentru impresia fonică a momentului au fost stopate ... de prin ungherele știute de anticorpii polițiști au fost colectate infinite corpuri de hoinari, boschetari scandalagii nefiresc proveniți în liniștea firească a corpului citadin... acum se ascultă muzică în surdină, starea a devenit calmă, efectele pozitive nu au întârziat să apară. de frică pentru un răstimp în zonele verificate de anticorpi s-a lăsat liniștea . zvonul descinderii răspândindu-se cu repeziciune... viesparul urban al nopții a fost temperat de anticorpii polițiști infiltrați... acum trupul mi se destinde la revărsarea unei dimineți promițătoare. adio iarbă, adio E-uri, adio nopți pierdute-n desfătări... doar aparatele de pe DN 1 cu stricta lor supraveghere mai mențin traficul fluid...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate