agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-01-19 | | Cuvintele și zâmbetul s-au întâlnit într-o lacrimă. Tu ziceai că-i fericirea de vină. Eu credeam că-i din cauza vântului. Cum nimeni nu putea să ne spună ce și cum, am tras un fum din pipă și ne-am văzut de drum. Soarele verii încremenise pe-o piatră. Zilele s-au pierdut de noi. Din când în când, din loc în loc, de Tymp se ține câte-un joc în care Marele Noroc stă în scânteia unui foc și-un pic de vânt. Plin de muguri, plopul se leagănă-n vânt Se adună nori de zăpadă. Toate câte sunt, stau să cadă. Ești la mutare, ai insistat tu.... Radicalul acela dintr-un Unu negativ mișcase imaginarul și zarul. O salvare trece pe Tomis spre trecutul meu. Ponna-și lasă botul cald și umed pe pălăria mea. Se uită la mine dacă poate să urle și ea. Remiză, am zis văzând mișcarea câștigătoare. Tu ai răsturnat tabla și Ponna a început să latre pe scară... pe rândul de sus schițez zilele unui calendar...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate