agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-04-10 | |
Aș veni la tine, dar ai consultații,
Iar în drumul meu dau de emanații. Vino tu la mine, treci de-aceste faze Pentru că la mine nu miroase-a gaze. Eu am făcut dreptul, iar tu medicină. Mă duceam acolo într-o limuzină. Te-aș iubi sălbatic, ți-aș spune-o și-n public. Dar, eu sunt mai mare, tu ești foarte pudic... Nu știi că-n viață am trecut prin multe... Nimeni însă astăzi, nu stă să m-asculte. E doar o părere, am prieteni o mie, Văd că tu mă judeci cu ipocrizie. Vreau să știi băiete că am demnitate Și-am citit mesajul cu seninătate. Pe oamenii sensibili nu îi poți certa Și până la urmă este treaba ta. Cuvintele tale au avut ecou, Și-au pătruns adânc în sufletul meu. Însă de atuncea vreau să știi că-mi placi, Ești cel mai bun critic și nu vreau să taci! Spune cui greșește, fii băiat cinstit. Nu ține în tine, scrie ce-ai gândit. Haide, dă frâu liber. Tu nu ești om rău! Dar te rog, privește împrejurul tău. Sigur, mulți exclamă: "Ești un ipocrit!" Însă, fă ca surdul... că n-ai auzit. Simt ca o chemare pentru poezie. N-am să mai fac vâlvă și nici gălăgie. Dar scriu toate astea și mă dau în vânt, Să nu fac degeaba umbră pe pământ! Am să-nchei aicea. Haide, nu fi trist, Că eu nu te cred lupul moralist. Știu că nu e bună vorba care-i multă. Gura bate curu atunci când insultă! GETA NEDELCU din CRAIOVA,10,04,2007.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate