agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-04-17 | |
Am crescut, am rătăcit pe undeva minunea jocului.S-a dus și gingășia, s-au terminat și visele și am uitat să învăț să mint!
Dar la ce-mi ajută că am crescut?!Trăiesc mai greu acum, și-mi vine câteodată să vreau.Într-o zi îmi va veni ideea că vreau să fiu din nou copil!!!Să nu vă mirați dacă voi citi povești, dacă îmi voi face păpuși din cârpe, dacă o să iubesc din nou această lume, și dacă o să învăț să mint cu candoare!Și când voi fi iar mare, voi ține in palma dreaptă două stele și voi deveni cea mai dulce și cea mai cinică femeie... *************** Dacă o să vorbesc în noaptea asta în somn, o voi face probabil pentru a-mi povesti dorința de a evada într-un cer unde să găsesc ...liniștea! Dacă în noaptea următoare voi vorbi iarăși in somn, o voi face desigur, pentru a-mi povesti ...singurătatea!Dar nu o să știți niciodată de ce nu vorbesc în somn...niciodată! ****************** Cineva...nu știu cine, e ascuns la mine în vis. Nu are chip, nu are de ce, nu are ce căuta pentru că la mine în vis nu e loc pentru nimeni!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate