agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1116 .



E bine
personale [ ]
odă repartitoarelor

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2007-04-22  |     | 



Nu știu ce legi zămislesc ăia de pe la conduceri, dar nu cred că legile lor sunt tocmai corecte. Toată suflarea blocurilor cică, ar trebui conectată la repartitoare... măsurătoare de energie termică aferentă fiecărui apartament... Toate bune și furmoase zic, mai cu seamă, că eu ixulescu deja mi-am instalat drăciile cu pricina... la imboldul hei rupist al vecinilor, ce au socotit, că e musai să achiziționăm aparate din astea, care ne vor aduce mari beneficii. M-am luat după muște și am ajuns să am repartioare... Civilizată din fire, de loc curioasă de statutul vecinilor ce nu și-au cheltuit banii pe repartitoare, plătesc vărtos frigul din apartament - chipurile economia, lună de lună de doi ani buni. Întâmplarea mă face să-l întreb azi dimineață pe vecinul de la scara alăturată, vecin de scară fără repartitoare, cât a plătit dumnealui întreținerea... "Un milion șasesute și ceva bănuți"... Să cad din picioare... Vecinul nerepartitit, cu căldură de-a valma și din abundență, la același spațiu locuibil ca mine, la același nivel-etaj, plătește întreținerea cu căteva sute de mii de lei mai puțin ca mine... el plătește căldura...și eu ce dracu plătesc? Frigul!!! Din cinci calorifere la mine funcționează două, alilalte trei fac economie, sunt oprite... și plătesc mai mult ... Nu se poate! Ba se poate!!! se poate al naibii de bine, că am văzut și lista cu plăți a vecinilor de la scara alăturată, scară deșteptă și fără de repartitoare... Și totuși, ce plătim noi, cei cu repartitoare, dacă cei care nu au repartitoare, și au căldură non stop plătesc mai puțin? Pe cine să întrebăm?! Funcționarii de la mai toate birourile de relații cu publicul au explicații irelevante...
Aud că până la vară, toată suflarea din blocuri e obligată să aibă repartitoare... Să plătim mai mulți incopetența și de ce nu, bunăstarea celor ce furnizează energie termică la niște prețuri fără nici un dumnezeu!!! Ne-am luat repartitoare, probabil pentru a măsura și plătii obrăznicia și furtul regiilor ce sunt vai, de capul lor (de căpătuiala lor)...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!