agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-05-12 | |
Cum poti spune k iubesti knd nici makr nu stii ce'i dragostea?! Cum poti afirma k nu te vei desparti de cineva knd nici makr nu te'ai gandit la consecintele acelei relatii?! Te'ai gandit vreodata k mai exista persoane care tin la tin in afara de cele pe kre vrei u sa le vezi?! Te gandesti vreodata la adevaratul sens al cuvintelor: 'Te iubesc' sau 'iarta-ma'?! Ai incerkt makr sa'ti imaginezi vreodata ce simt altii cand le vorbesti, cum gandesc ei sau kte lacrimi au varsat pentru o vorba urata din partea ta?! Ai incerkt makr vreodata sa-ti imaginezi ce'am simtit eu cand mi-ai spus prima data: 'Te iubesc blondo'?! Sau de knd asteptam asta?! Ce am simtit knd te-ai despartit de mine?! Sau ce simt acum knd imi aduc aminte?! Ai habar ce e inauntrul meu?! Te intrebi vreodata dak mai rezist?! Iti trece makr prin minte in kte locuri am lasat bukti din inima mea, doar pentru a putea lua amintirile in schimbul lor?! M'am saturat pana peste kp sa plang zi de zi, sa sper la ceva imposibil!!! Si cu toate astea nu ti-as putea zice k vreau sa incetam sa ne 'jukm' asa!!! Pentru k atunci knd stau cu tine, sunt cea mai fericita, kiar dak stiu k dupa, voi suferi din nou!!! Am pierdut in fata ta si picul de orgoliu pe kre il mai aveam...da' nu-mi pare rau pentru k am facut-o pentru o kuza kre am crezut k merita, n-am vrut sa renunt la persoana pe kre o iubesc si kre imi aduce fericire!!!As fi luptat impotriva lumii...si poate kiar impotriva ta...asta pentru k am incerkt sa te uit...da' n-am reusit...ma gandeam de ce nu pot apasa 'DELETE' si sa te sterg din minte si inima?! Incerc cu disperare sa ma agat de o speranta, sa ajung la o sansa si pentru mine...pt noi...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate