agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2578 .



Ganduri calde luate..la rece
personale [ Gânduri ]
gand despre dragoste

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [fabyan65 ]

2003-02-06  |     | 



Ganduri calde luate..la rece

Infinita placere a scrisului asezat,a scrisului care provine din condeiul meu purtat de inima-mi smerita fata de nevoile simple ale umanitatii,ma impinge a arata ca totusi putem realiza,spre multumirea noastra si a oamenilor,in genere,un infinit podet de legatura intre ceea ce esti si sentimentul de a fi cunoscut prin ceea ce faci.
Aceasta indletnicire am invatat-o de la bunii si strabunii mei,de la bunii si strabunii nostri,si mandretea faptului ca pot face ceea ce fac consta in naturalete,in nativitate si sunt ajutat si de multimea care a trait odata, si traieste si in prezent, si nu numai de ea.
Pot face referiri in acest context la ajutorul divin.
Ajutorul divin este incomensurabil.
Dragostea oamenilor este incomensurabila.
Dragostea divina este incomensurabila.
Dar dragostea divina,incomensurabila, este si cea mai statornica forma de iubire.
Intr-o acceptiune restransa dragostea ar fi un sentiment total.
Dar dragostea nu poate fi tratata doar in aceasta acceptiune si consider ca trebuie tratata doar in sensul larg.Iar in sens larg,dragostea inseamna iubire spirituala si fizica,putere de sacrificiu,sacrificiu calificat ca sacrificiu suprem.Dragostea este totodata o mentinere in permanenta a simturilor intr-o stare treaza;dragostea presupune si o dorinta continua,o dorinta de a vedea pe celalalt,de a-i vorbi sau de a-l asculta,o dorinta de a fi langa el,de a fi impreuna si multe altele asemenea dorinte.Dragoste este apa,lumina si soare pentru flori si este,de asemenea,hrana cea mai de pret a omenirii pe care bunul Dumnezeu ne-a dat-o dintotdeauna fara a depune nici un efort;este pe gratis.Dragostea nu este numai puritate,dragoste poate fi si in obscen si abject fiindca si cersetorii,gunoierii,boschetarii se iubesc.Dar oricine iubeste inseamna ca traieste;fiindca daca este dragoste incepi sa simti si daca simti inseamna ca traiesti.Si despre dragoste s-ar mai putea vorbi mult,mult,dar si despre Dumnezeu s-a vorbit mult si niciodata nu a fost de ajuns.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!