agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-04-07 | |
Am inceput sa numar oi,incercand sa ajung pe taramul viselor: o oaie,doua oi...multe oi si toate proaste.M-am plictisit si am distorsionat imaginea oii pana a ajuns un punct.
Un punct...unul singur,intr-un plan nedefinit.Se plictisea saracul singur,invartindu-se aiurea in spatiu,asa ca am mai adaugat un punct.Am unit cele doua puncte prin puterea mintii,a imaginatiei si poate a sentimentelor,rezultand un segment de dreapta.Indiferent ce punct las fix,prin rotatie,segmentul meu de dreapta descrie un cerc,figura geometrica perfecta. Daca mai adaug un punct?Le unesc si obtin un triunghi.Ma gandesc sa rotesc figura obtinuta in jurul unui singur punct,insa imi pare ca nu ar avea stabilitate,rezultatul.Oare in jurul carei baze sa realizez rotatia?Care este mai stabila?Privesc din trei unghiuri de timp diferite:trecut,prezent,viitor,incercand sa iau o decizie. Indiferent de baza aleasa,nu as mai obtine cercul,pur,simplu...Un punct trebuie sa dispara...dar care???? Adorm visand raspunsul problemei: ...........
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate