agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4114 .



Camino
personale [ ]
O calatorie a Spiritului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Shirley_MacLaine ]

2003-08-28  |     |  Înscris în bibliotecă de olga deleanu



La inceput, era doar o singura constiinta, un singur Spirit, o singura Forta, un singur Unu. In interiorul acestui Unu, se afla energia care avea sa uneasca, mai tarziu, toate lucrurile, toata viata, toate gandurile, toate faptele, totul, totul .. si sa le faca pe toate una.
In aceasta singuratate, Spiritul Unic a inceput sa se miste in el insusi. Acest Unic Spirit a facut sa se miste mari minuni si creatii. Un panteon de gaze de hidrogen s-au impletit insi unul in jurul altuia - pana cand au devenit sori. Starea de lumina si starea de intuneric, impreuna cu substantele gazoase combinate cu activitatea nucleara, au creat luminozitate - pana cand lumina a devenit culoare. Masa absoluta si Spiritul absolut au interactionat spre nasterea cosmosului, creand universuri in interiorul universurilor, lumin in interiorul lumilor, dimensiuni in interiorul dimensiunilor. SI totusi, nu era inca decat un singur Spirit, o singura energie, o singura lege care punea toate lucrurile in miscare, lega la un loc toate sistemele facandu-le complete si intregi in ele insele. SI toate creatiile erau armonioase, ca niste simfonii ce formau o muzica a sferelor.
Trilioane de galaxii se invarteau si ardeau in si in jurul si separat una de cealalta. In timp ce sori explodau si mureau, altii erau creati. Vidul Cosmic al nimicului a devenit activ. Marele Gand actionase. Zeitatea s-a miscat timp de sapte mari perioade - iar dupa a saptea, Zeitatea s-a odihnit.
Si acum, universul brut era stabil si armonios. Era armonie absoluta, pace absoluta. Dar era ceva incomplet. Era liniste in interiorul Marelui Spirit, o singuratate in Unicitatea lui ... o incremenire ... o nevoie profunda. Zeitatea simtea nevoia sa experimenteze sentimentul de a se simti pe ea insasi in propriul sine. Simtea nevoia sa devina ne-goala. Simtea nevoia sa SIMTA. Simtea ca operele ei insemnau putin sau nimic - fara sa simta in ea insasi. Zeitatea isi iubea creatiile si a vazut ca ele erau bune - dar, ca sa nu mai fie singura in unicitatea ei, s-a intors inspre interior si a spus: Iata, voi face cea mai mare creatie din toate. Voi face viata si viata va fi dupa chipul meu. Si astfel s-au nascut suflete individuale, care erau in starea de perfectiune si esenta divina. Trilioane de suflete dupa chipul divin al Zeitatii, o lumina alba pura, s-au raspandit in univers, apoi s-au rupt si s-au alcatuit in perechi. Perechile de suflet s-au intins una catre cealalta, capabile sa se patrunda si intrepatrunda in si intre ele - fara a-si pierde cunoasterea propriei perechi.
Marele Spirit a creat perechile, pentru a fi suflete pereche. Fiecare individualitate din cadrul perechii a fost creata atat de gen masculin, cat si de gen feminin - si, de aceea, completa in sine insasi. Fiecare suflet individual era de ambele genuri - si din acest motiv, nici unul nu-l domina pe celalalt, ci era egal cu el. Marele Spirit, constient de propria sa perfectiune, dorea ca si copii sai sa fie impliniti unul in celalalt, pentru ca, in calitate de perechi de suflet, ei sa se confirme unul pe altul. Astfel, sufletele au fost create cate doua si au fost legate unul de celalalt, de la inceputul timpului - si vor ramane legate pentru eternitate. Impreuna, ele erau la fel de stralucitoare ca o mie de sori, fiecare dintre ele fiind o fiinta separata care lumina ... copii de lumina ... copii ai Zeitatii. SI copii suflete pereche au fost creati cu polaritati in interiorul lor, polaritati ale pozitivului si negativului, yin si yang, la fel ca fortele naturale care actioneaza in tot universul, guvernand intreaga activitate. Asta, deoarece fara polaritate - masculin/feminin, pozitiv/negativ, lumina/intuneric, sus/jos - nu ar exista nici o actiune, nici o forta pusa in miscare - si , astfel, nici o creatie. Pentru ca, numai avand polaritate exista creatie - viata ... fie ea spirituala, stiintifica, filozofica, matematica sau materiala. Deci, sufletele copii de lumina au fost create pentru a fi o companie unul pentru celalat - si in acelasi timp, pentru a servi drept companie Zeitatii, care era creatorul lor si Marele Spirit care leaga impreuna toate lucrurile.
"De-a lungul a miliarde de ani", a explicat John "aceste suflete au evoluat, fiind insarcinate de Zeitate sa fie co-creatori ai vietatii fizice - trilioane de perechi de fiinte suflete, rostogolindu-se, invartindu-se si rotindu-se prin spatiu, pana cand unele au ajuns la insasi planeta Pamant, in timp ce altele au tasnit in viteza catre alte planete din galaxie, pentru a-si indeplini datoria fata de alte lumi. Altele au ramas in starea divina, servind numai voina Marelui Spirit - printre ele numarandu-se sufletele numite Mihail, Ariel, Rafael, Gabriel. Ele comunicau intre ele ca vibratii de lumina si iluminare, foarte evoluate. Erau mature, intregi si divine in vointa lor, servind numai Marele Spirit care le-a reat - fiinte transparente, de lumina pura. Ele aveau aripi electromagnetice si coloane vertebrale de sapte lumini stralucitoare, asezate in linie verticala, care sunt cunoscute ca chakre, sua organe ale sufletului. Arhanghelii vegheau asupra sufletelor care aveau misiuni pe Pamant. Ele urmareau sufletele fiinta, care era creat fiecare in mod special numai pentru perechea ei, avand propriile lor tonalitati de lumina, culoare, spectru si oschilatii electrice si se deplasau in cercuri continue, exact asa cum se miscau planetele - yin si yanh fiind polaritatea pentru miscarile lor ciclice. Yin era aspectul feminin al fiecarui suflet si yang cel masculin. Yin era polaritatea energiei de atragere, iar yang polaritatea energiei active. Amandoua erau egale, deoarece fara una dintre ele, nu exista activitate - si nici viata.
Astfel, cu fiecare suflet, cercul era complet, pentru ca fiecare suflet era androgin. Si fiecare pereche androgina de suflete pereche avea propria ei frecventa electromagnetica unica, prin care erau legate. Scopul lor era de a certifica Zeitatea si de a servi Vointa Divina - care, la randul ei, urma sa serveasca sinele lor mai inalte. Si, pentru a face acest lucru, Zeitatea a daruit copiilor de lumina cel mai mare dintre toate - liberul arbitru: capacitatea de a se elibera, de a-si alege propriul stapan."
O data cu primul val de suflete care a ajuns in planul Pamantului, s-a produs o metamorfoza. Pe masura c elumina lor s-a stramutat in planul pamantesc, imaginile lor de cristal a inceput sa preia frecventele magnetice ale Pamantului. Pe masura ce s-au rostogolit si au alunecat catre planul pamantesc, in mlastini si jungle stravechi, ele au devenit fiinte angelice pe deplin mature, cu aripi electromagnetice, care reflectau liniile electromagnetica ale Pamantului. Lor li se dadus ein grija planeta Pamant din sistemul solar. Ele aveau sa fie co-creatori ai formelor de viata de pe Pamant, exprimandu-si prin aceasta propria lor individualitate, pe parcursul procesului. Lumina Divina incepuse procesul ciclului vietii si sufletele copii de lumina se aflau aici , pentru a o individualiza fizic. Ele erau libere sa domneasca asupra tuturor formelor de viata. Erau aici, pentru a crea noi specii si pentru a ajuta la evolutia vietii pe care au creat-o.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!