agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-11-29 | |
După un an de viață și de reînviere … a fost un an în care am reînvățat ce înseamnă multe … pe vremea asta a venit Ave prin oraș să-și caute un mire … Dumnezeu m-a ajutat și prin tine … dar începând cu tine … tocmai cu tine … mă rupsesem de toate și nu aveam de ce sau de cine sau pentru ce să mă sprijin … mi-a trimis speranța care erai tu … ce mult a însemnat pentru mine dezrobirea … după atâta întuneric, teamă și deznădejde … te-am iubit deși nu credeam că se mai poate … te-am iubit ca pe furat … o iubire imposibilă dar atât de dorită, atât de dornică și atât de pură … mai știi când te țineam pentru mine doar, de pierdeam șirul timpului? ... să te respir, să mă culcușesc lângă tine, să te fur fără să te tulbur măcar … a fost mult, foarte mult pentru mine, o sublimă viața de om … și totuși doar o bătaie de aripă, o aritmie, un fulger, un stilet, un adio.
Prima mea ieșire în lume a fost la tine … câtă independență am câștigat atunci și câtă încredere în mine … ai fost o gazdă minunată, o mama bună, o iubită desăvârșită. A trecut un an de atunci și eu sunt viteazul și eu sunt aproape eul dinainte de rele … și tot mereu un gând la tine îmi zboară … o părticică de suflet te mângâie uneori și o alta te adoră încă … ce deosebită ai fost tu Ave … gândul meu sărut spre tine se îndreaptă uneori fără de voia noastră. După așa un an, așa o toamnă … bogată și aurie, ruginie și de foc, poleire misterioasă de rețete pastel … se sufocă, mai pâlpâie, se stinge … Sunt spre bine acum … am trecut vieți … am zburat morți și am o viață înainte ... Acum știu cât înseamnă, cât cântărește … crezi că știi? ... știu mai mult decât la 20, mai mult decât la 30 și mai mult decât la 40 … și încă nu știi totul! … Taci voce! Mai lasa-mă să mă amăgesc până pe urmă … totul e doar nimic dacă dragostea-i uitată … a trebuit să mă redefinesc, să o redefinesc … târziu am aflat ce ar fi fost să fie … credeam să dețin adevăruri absolute … un biet muritor risipitor de viață … îți mulțumesc pentru tot Ave … sunt prietenul tău din Oxford-ul Romaniei … să nu uiți asta … mai scrie-mi înainte de neguri … Te sărut.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate