agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-03-12 | |
dar altii...
m-au vrut in nilpotenta mea un sfant. sunt presat de ovare, deci scuza-mi metamorfoza in obscen; sunt presat de nuci fierbinti, scuza-mi dialectul mormon... i'm the same, alfa si omega... la inceput am fost eu, cu mine si bratul meu stang cu ochiul meu drept...intr-un munte de zahar, intr-o mare de sare cautam cu o undita retorica sa pescuim cuvinte-ah, cat de buni pescari eram, cat am gresit lasand din cuvintele noastre sa se nasca o lume sa ne nasca, o lume cu pescari care-au uitat esenta pescuitului, cu ingeri si demoni cat niste metafore...ah, cat regret timpul acela statut... for christ only: mi-e frica de mine caci un criminal a ucis timpul in numele meu, mi-e frica de tine cat stai in jurul meu si sufar... ti-am spus dureroasa poveste a durerosului cobzar care,-ntr-o zi de tigara, intr-o ora de tigara, fara cafea, a gasit o vioara? poate ca imi sunt eu acela sau tu devii...atat de mult i s-a lipit gandul de ea incat ziua era toata o vioara, noaptea se viorea si ea, si puteau gradinile a zgomot ranced de vioara, pana cand, pana cand degetul de cobza s-a tocit, vioara s-a racit si poate prea nenorocit,cobzarul mi-a murit, sau ti-a sau ne-a... pls christ, pls don't play a game like this with me, don't meke me hurt me again... told u: daca nu primesc un feed-back o sa renunt la ideea de trandafiri ca sentimente si, cum spunea A. Exupery, un prieten al meu din liceu, eu nu o sa-mi ud azi trandafirii. sa nu dam sens uitarii cifrei opt sau a zile de vineri, sa nu gresim prin negresite spasme... ma doare un cuvand ca si cum n-ar fi al meu, ca si cum mi-ar fi furat, ca si cum m-am plecat spre moartea lucrurilor, spre setea cerbilor si dublul sens al necuvintelor... mai iarta-mi, mai iarta-ti...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate