agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-03-26 | | Mă auzi, Doamne? Doamne, Câte gânduri îmi fulguie prin cap De multe ori am senzația Că o sa-mi cadă părul, căci, Unde, Bunule să mai încapă? Și merg mai departe, Cu gândul bineînteles Mă vad cheală și fulguită... Acoperită doar De gândurile mele păcătoase. Doamne! Și atunci să te ții! Aș fi roșie ca o patlagică Răscoaptă pe arac Zemuind de rușine. Căci ar vedea vecina Ce nerușinat gândesc cand, Îi zăresc bărbatul Și, pițipoanca de la farmacie Cât mi-e de ciudă pe silicoanele ei neobrăzate. Întreaga lume ar afla că, Zâmbetul meu lipit, pe deasupra Nu înseamnă că sunt drăguță sau inofensivă Cum s-ar putea crede. S-ar auzi mârâitul meu de câine turbat! Bunule, Nu lăsa să se întâmple asta, Atunci aș rămâne goală, În fața lumii Și lumea goală în fața mea. Fie-Þi milă, te rog, Vreau să rămân cu claia mea de păr Să o pot vopsi în culori deschise, Ca toți să se minuneze Ce persoană drăguță și inofensivă sunt!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate