agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-05-18 | |
Asteptam o invitație la un simpozion despre apa... mi-au promis că mă vor invita, că voi putea asculta ce se mai spune despre Miracolul apei...
Dar invitatia nu a mai venit... probabil că eu nu am loc printre oamenii aceia de acolo, eram sclava lui - De ce? un de ce cu multe chipuri... si credeam ca mergand la acel simpozion voi avea ocazia sa vad culoarea apei... Nu-i nimic, dragostea cu de-a sila se numeste viol... N-am agătată nici o plăcută cu un nume de rezonantă in ale cercetării... cine să mă credă că vreau să stiu tot ce s-a mai descoperit despre apă doar pentru a mă intoarce intre cuvinte? Da, n-am plecat niciunde, m-as fi dus să văd ce mai stiu desteptii lumii de pe aici despre acest subiect... au uitat sa-mi trimită invitatia... Zadarnic ar veni aceasta maine... Mi-a trecut setea, nu mă mai interesează importanta nimănui... Of... si nu mă pot imbăta decat cu apă... vinul, alcoolul, berea... desi contin apă - nu-mi sunt pe plac... O să plouă o ploaie Dumnezeu - special pentru mine, o să-mi spună El, ceea ce nici nu presupun oamenii acestia importanti - ce mi-au promis o invitatie la simpozionul lor..dar care , mi-au inchis prin uitare usa in nas... S-a făcut tarziu... M-a duc sa trag un pui de somn, să stau o tară de taină cu Dumnezeu... să-mi spună El, de ce e apa - apă si ce culoare are viata pe aici... Să nu fiti tristi in ploaia care va veni, e Ploaia mea povestitoare despre "Apă"... Pe mine, uitata, nu m-ă uită Dumnezeu... deja Plouă!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate