agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-07-18 | |
Sfânt arhanghel Mihail,
netrupesc, curat și fără de materie nevăzut înveșmântează-mi inima cu mintea în canon să-mi fie versul liniștire și rugă în înalt anvon. Sabia-ți de foc să-mi străjuiască trup, duh si cuvinte de pasări răpitoare și de viclene vulpi păzește-mi a mea minte. Sfânt arhanghel Mihail, în acoperământul aripilor tale mă poartă să trec netulburată prin văzduh-pământ în galaxii nemuritoare la ușa mântuirii Prea Sfintei Maici să plâng. Mă iartă Învrednicește-mă Mă ceartă Înțelepțește-mă. Sfânt arhanghel Mihail, când glasul trâmbiței tale va-nfiora pământul milostivirea milei în mir de vers, lumina să-mi apere mormântul. Si sufletul prin porți cerești acum și pururea să-i mijlocești izvoare să curgă neîncetat să scape de păcat. Sfânt arhanghel Mihail, sfințește-mi casa, lui Hristos mă întărește năvalnice himere izgonește. În munți de conștiință un foc de umilință Arhanghel al dreptății păzindu-mă să fiu. Sfânt arhanghel Mihail, cu cetele de îngeri solară oaste sfântă să cobori, voievodal, pământul sa-l sfințești în marea altor zori. Hristos prin tine Vine-n noi din infinit de infinite ori. Mă iartă Învrednicește-mă Mă ceartă Înțelepțește-mă.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate