agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-08-08 | |
Intr-un anume fel de primavara,
intr-o anume dimineata, cand iarna iarasi isi dezgheata- cu ghiocei ,zambile, lacramioare, nasul si degetele din picioare, o aura de inger ratacea- un chip de parca rupt din basme, precum arata o palida candela, coboara pentr-o clipa divina ei lumina prin bolta catedralei -cea dreapta si umila si spune-ncet cu glasul plans: (suspin) ¨Am ratacit saruturi si fluturi fara vina, mi-e lacrima onoare si pasul ratacit, ptr un chip pe care odata l-am iubit. ce mai pot face oare? m-am ridicat la soare si aripa mi-e franta; am decazut din ingeri si nimeni nu m-asculta... niciunul nu-i raspunse, numai ecoul ce se naste intre coloane reci si albe, din marmora ce-n taina plange tristetea unui inger. Un negru si malefic nor adus de vant usor usor, curand in preajma furtuna prevesteste... este acum doar vuiet ce-a fost odata cant, vitraliile-s sparte de un salbatec vant. in nebunia ei tornada pe inger trase afara, facandu-l intr-o clipa...sa dispara. si astfel... pustiita ramase catedrala .......................................... dar voi copii, nu bateti cuie-n geamuri! sa le schimbati in dulci vitralii si nu-mbracati doar reci armuri ca sa alergati dupa medalii. din cand in cand mai impletiti un dor ca sa puteti vedea...morala ce v-a lasat-o adiind usor doar ...vantul,ingerul si catedrala...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate