agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-05 | |
Inca o noapte - aceleasi stele vor apune in zori
Zi de la capat - unde se sfarseste drumul spre nicaieri? Viscol prea crancen - ciulinul pare a nu-si gasi locul Lemne arzand - soba asteapta cenusa Copil asteptand - undeva, sania Mosului impotmolita Femeie inutil de frumoasa - a mai trecut o toamna Barbat cu trandafir - limbile ceasului au incremenit Semafor parasit - la intersectie si-au spus adio Statuia din colt - a mai imbatranit si ea putin Lumanare aprinsa - nisipul s-a scurs Taceau in nestire - sa-si fi vorbit, cum s-ar fi inteles? Prea rece ploaia - femeia din casa e si mai rece Biserica in soare - pacatosul uitand de ce-a venit Muzeul de istorie - atatea lacrimi intre pereti Glastra goala - florile rebegesc, uitate sub nea Corabie in deriva - marinari picurand speranta Seara de vara - pe ruine, cainele trist mai asteapta Poetul in noapte - tigara nu-i de nici un folos Portmoneu prea plin - in buzunarul mintii nici un gand Masa cu de toate - singur, privesti pe fereastra Scaun in bodega - nostalgia padurii l-apasa Ziarul si zece tigari - taximetristul isi calculeaza profitul Cartea cu file ingalbenite - cati au ramas cu ceva? Mereu aceeasi intrebare - cercul se-ntreaba cum e sa fii patrat? Observatorul astronomic - Dumnezeu pare mai aproape Lacramioare si liliac - lacrimi scurgandu-se langa cruce Primavara degeaba - flasnetistul a uitat cantecul Cararea batatorita - pana si calul a obosit Ploaie de vara - pamantul uitand sa se bucure Halta gatita de sarbatoare - mecanicul a ratat frana...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate