agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-12-05 | |
Am văzut...am văzut..o cutie!!!
Are formă tare ciudată, și e înaltă de 1,81 metri...de ce ar fi așa? înca n-am înțeles..dar așa e ... si ce-i mai ciudat e că există o alta bucată pătrată cu multe arculețe care totdeauna indica ceva 69-71.Ce-o fi aia? greu de definit...și mai apare ceva de genul K și un g pe-alături...hm....mă provoacă la meditație...oricum... Odată tăiată, din această bucată de substanță (învelită de ceva "piele", ce-o mai fi și aia...)se dezlănțuie o multitudine de bulgări care de care mai roșii și mai urâți. I-am întrebat mai pe fiecare ce caută acolo...si mi-au zis că fiecare e cu un scop..ce scop poate avea un bulgăre care tot vibrează pe-acolo??? mi-a zis ca menține sângele în circulație...deja m-a depășit manevra...m-am dus mai departe... erau niște boabe de fasole mai mari...care au zis ca oxigenează tot corpul...mai degrabă le-aș fi zis să se umple într-un mod sau altul, că arătau ca niște bureți nefolosiți si desumflați...dar le-am rugat politicos (erau 2) să îmi explice de ce își bat joc de mine și vorbesc prostii...mi-au zis niște aberații..cu carboxixyvcdf...... n-am mai înțeles ce vor și le-am lăsat să vorbească singure în continuare... Trecând mai departe, dau de un balon care era foarte bucuros că are capacitate mai mare ca 2 litri și că secreția gastrică era super normală.Îl întreb: Ce faci tu aici? Cu ce ocazie ai ajuns în cutie? Nu te plictisești? N-ai vrea să ieși și tu în lume?? Mi-a zis că-s idiot...de altfel asta am început să cred și eu...de vreme ce nu mai înțelegeam nimic ce vorbesc toate astea așa.... Era o minge...cam desumflata si toată crăpată..era foarte mândră pentru că era creier...deși n-am înțeles ce mare minune e să fii creier...mi-a zis o frază "nosce te ipsum"...și atunci mi s-au deschis ochii, și mi-am dat seama că eu eram...dar nu am înțeles încă de ce sunt așa...poate că așa a vrut El...Creatorul... și pe El îl respect mai mult ca orice pe Pământ.Vreau să îi mulțumesc că sunt mai complicat decât poate cineva înțelege.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate