agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-13 | |
cuvant inainte:
Gicule, te-ai gandit vreodata , dupa ce ai parasit o discutie si ai crezut ca ai fost inteligent si interesant , ca multi au zis imediat dupa ce ai disparut : " Doamne, ce idiot " ? ------------------------------------------------------- Eram tanar frumos si vroiam cu tot dinadinsul sa fiu bagat in seama, sa influentez si sa nu ma plictisesc in viata asta de " tranzitie " din Romania. Totul a inceput de cand am devenit faimosul fotomodel Bebe Fulger si am aparut pe copertile catorva reviste renumite de moda . Dupa aia, interviuri la ziar, Teo, si chiar autografe pe strada. Dar nu am vrut sa ma opresc la " un frumos de rand " care doar fulgera inimile fanelor, ci am vrut sa ma transform intr-o personalitate multipla. Bebe cel frumos si sclipitor. Intr-o zi , am luat un T-shirt alb si am tiparit mare, cu negru , pe fata si pe spatele lui: NU DAU SPAGA, NU IAU SPAGA. Planul era ca dupa ce fac valva prin ziare si la televiziune sa incep o campanie cu bratari de cauciuc gen cea a lui Lance Armstrong . Bratari portocalii , 30.000 lei bucata , pe care scrie " Nu dau spaga, nu iau spaga ". Banii incasati pe bratari sa fie donati orfelinatelor. Genial nu ? Era timpul, campania anticoruptie era deja o realitate. Deci, reusita proiectului meu aproape asigurata . Bebe Fulger , un nou revolutionar celebru. Lucrurile insa nu s-au intamplat chiar cum mi-am visat. Am pus maieul si am iesit la o discoteca renumita. In timpul dansului , fetele incalzite si vesele, se frecau de mine si-mi sopteau " Bebe, da pe mine ma iei ? Nu trebuie sa-mi dai spaga , mergem la toaleta " Barmanul de la discoteca se uita cam dusmanos la maieul meu asa ca am plecat , mai cu seama ca nu erau paparazzi in discoteca. Uf , am inceput-o cu stangul. Nu stiu cum s-a facut dar pana mi-a oprit un taxiu am asteptat o ora. Ai dracului soferi neciopliti treceau pe langa mine si imi strigau " Baaaa...da m--- iei ? " dupa aia claxonau ca niste nebuni. Cand in sfarsit a oprit un taxiu am bagat de seama ca soferul era beat mort si am renuntat. L-am sculat din somn pe Nelu si a venit sa ma ia cu noua lui Dacie Solenza, in pijama . Cum am intrat in masina , n-a mai pornit. S-a uitat Nelu la maieul meu cu ura si mi-a zis : " Bine ma Bebe, si acum cum ajung acasa, asa in pijama ? De ce porti t-shirtul asta stupid ? Nu vezi, aduce ghinion ." Mi-am zis, nu renunt nici in ruptul capului. A doua zi eram invitat la Teo. Am aparut cu maieul la masa, m-a pus singur . Pana si Luciu aia mi se uita in ochi si la fund nu la sanii mei. Si zambea de i se vedeau chilotii. Pe scurt a iesit un intrviu de rahat , a bagat de seama ce scria pe t-shirtul meu doar la sfarsit mi-a zis " De ce ai furat maieul Camatarilor ? " a ras singura de gluma ei , dupa aia au ras toti la comanda si a trecut la Benone Sinulescu . Am plecat cam dezamagit si din cauza ca nu mi-era foame am intrat intr-un restaurant scump si gol. Am asteptat o ora pana ce un ospatar a venit sa ma anunte ca in zece minute inchid. Urmatoarele 2 saptamani au fost un calvar. Nu am reusit sa scot nici un certificat, nici o adeverinta, am mancat numai la supermarket, in ziare primisem o noua porecla : Bebe Spaga si nici macar femeile urate nu-mi mai zambeau. De autografe nu mai vorbesc. Ca sa vezi, unde dai si unde crapa. Si uite asa , am renuntat. Am trecut inapoi la hainele mele Versace si Armani. Azi sunt invitat din nou la Teo. Benone insa , nu e pe lista ei , sic.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate