agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-16 | |
O scară sucită anticipând un “escher”, asta prin 1514!, iar de nu mă-nșel dejecțiile stau în partea din dreapta/jos, iar aiurelile sunt în stânga sus/clivate ostentativ, deasupra uneltei de bătut/scos.
Bostanul bolovan, pornit din triunghiul solarmente inspirat, nu e un hexagon, așa că nu dă curs inspirației demonice a zarului: șase ori șase ori șase; ci se-mpiedică-n cinci, pornind tot din triunghiul bine-luminat. Invitația pentru preumblări triunghiulare, desigur, va jugăni oribil oular/ocular ocultismele masonice, ori de câte ori vine vorba despre vacă, borta cheii, evidența nașterii sau/și despre balanța justițională. Dincolo ... sub timp, presupuse aripi: un personaj complet detașat. O enormă indecizie; aripile sunt un mutant (nu-i treaba mea, chiar dacă insinuez!). Ceasul, clopotul și calendarul sunt absurde, așa cum sunt și aripile îngeresc și concesiv insinuate; pentru cine are ochii clipocind a atenție, e liber cu desăvârșire înspre ... meditație. Prin mijlocul acestei oribile cămăși de deținut, sperma-i se scurge după mânuirea compasului; se scurge o criminală-ncrucișare spre spadă și riglă. Clopotul are sfoară, însă trăgătorul ... e dincolo de cadrul amatorilor.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate