agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 768 .



iubirea ta...binecuvantare sau blestem?
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [miere_si_pelin ]

2010-01-30  |     | 



“Ma intrebam odinioara cu ce am gresit .pentru ca te-am cunoscut si mi-ai devastat sufletul . Alteori ma bucur nespus pentru darul de a te fi cunoscut .pentru bucuria de a face dragoste cu tine, de a ma contopi cu sufletul tau la o limita ce trece dincolo de trup, in transcendent ...

E minunat darul tau , iubite ...
E minunata iubirea ta .
Tocmai pentru acest preaplin si unic mi-ai devastat sufletul . Mi-ai luat odihna si mi-ai umplut viata de vraja .

ma gasesc deseori scrutand nisipurile aramii si simtindu-mi sufletul acolo, cautandu-te peste acele zari ce nu duc parca nicaieri decat spre cer ...

asa se face ca in urma ta au fost doar lacrimi si arsita .

acum ma inalt si ma regasesc ...
pana sa pot trai din nou bucuria atingerii tale ma alin la gandul ca ne avem pe mai departe in mintile noastre ...

acolo, da , te iubesc , te doresc , ma bucur de tine si de dansul nostru ce inseamna inlantuire si vis , odihna si truda , miere si pelin...

odihneste-te , iubite , in trairea noastra !
cauta-ma si ma gaseste in sufletul tau .
acolo , da , te iubesc si ma bucur de tine cu aceeasi infrigurare de odinioara .
acolo te cuprind in sarutul meu din care ma hranesc ...acolo te alin sub pecetea buzelor mele ce te cauta cu aceeasi infrigurare.. acolo te am si te framant cu aceeasi bucurie navalnica , pe fiecare farama din tine, pe fiecare dorinta , pe fiecare fior ... te simt si vibrez la fel, odata cu tine, la fiecare atingere ... la fiecare dor ...

Sunt in bratele tale, in dansul vietii...
E atata frumusete intre noi iubite …pe cata tristete...
caci suntem si vom ramane doua lumi ce se cauta si nu se pot gasi, ca doua destine in contratimp, ce pe semne, in timp ce unul se desface spre viata celalalt se inchide spre eternitate ...
cat inca ne atingem , intersectandu-ne ... sa ramanem inalntuiti in dansul nostru magic ...

sunt in bratele tale, iubite...
nu sunt asemeni unei zeite , dar dragostea si dorinta mea chiar sunt asemeni...caci din tinutul desertului vin ...si acolo se intorc ...iar tu chiar esti printul meu minunat..pe care il ador ...pe care il sorb cu infrigurare ...pe care il visez ..de dorul caruia ma narui...in asteptarea caruia ma ridic si scrutez nisipurile aramii...

inchide ochii si simte-ma respirand parfumul trupului tau ... hranindu-ma cu mierea culeasa din umbra trupului tau revarsata in palmele mele ... adapandu-ma cu sevele tale ...

caci , da...izvor de viata esti...de emotie , de fior suprafiresc ...

Bine te-am regasit !...
cauta-ma in palmele tale- ma odihnesc acolo!
Inchide-le si ia-ma cu tine !


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!