agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1393 .



Trista fantezie de dimineata...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [nail_bunny ]

2005-09-10  |     | 



Soarele ciocănea încet la geamul dormitorului și se ruga de genele mele să se dezlipească, dar ele refuzau vehement. Chiar dacă poate eu aș fi vrut să mă trezesc buze fierbinți îmi sărutau pleopele împiedicându-mă să le deschid și brațe puternice dar atât de tandre mă țineau prizonieră în lumea viselor și mâini fine care îmi mângâiau părul mă țineau încătușată în pat. Mă întorc pe o parte pentru a ignora soarele care insistă să mă ridic și sărutări fierbinți îmi acoperiră gâtul îndemnându'mă să adorm la loc acolo unde mă simt în siguranța. Totuși conștiința mă îndeamnă să deschid ochii dar cineva mă înfășoară cu dragoste într-o pătură pufoasă învăluită de parfumul tău. Simt cum aripi de vise încearcă să mă ia din nou dar mângâierile tale tandre pe abdomentul meu gol mă țin trează.

Te miști și îmi zdrunici visarea. Te urci peste mine pentru a mă împiedica să adorm la loc dar nu te lași decât destul încât să îți simt căldura și inima bătând prea puternic pentru o oră atât de devreme. Mă săruți încet pe gât și mai jos și ma jos și eu zâmbesc cu ochii închiși. Te aud șoptind "alintato" și zâmbesc mai tare. Tu revii sus și mă strângi în brațe.Îmi ascund nasul la pieptul tau și tu începi să mă mângâi.

Simt ceva neplăcut. Hmz... mi-e foame. Printre căscături și săruturi iți spun. Mă iei în brațe și mă duci așa fără să îmi deschid nici acum ochii până în bucătărie și mă pui pe colțar. Nu îmi place că mă lași din brațe acolo și mi se face frig dar încet deschid în sfârșit ochii. Stau și mă uit la tine cum faci mâncare. Te admir defapt... sau pur și simplu mă holbez la un punct fix. Ce-i drept nu pot să-mi iau ochii de la cum se încoardă și se relaxează mușchii tăi la fiecare apăsare de cuțit. Ești așa serios și eu te iubesc așa de mult. Aș vrea să lași mâncarea și să vi înapoi la mine. Într-un final mă iei înapoi în brațe și mă duci pe coridor înspre cameră la televizor și pleci. Revi repede cu mâncarea și mi-o pui în brațe. Te așezi și tu lângă mine și eu mă cuibăresc iar la tine în brațe. Mă săruți încet pe gât în timp ce mănânc și mă uit la televizor. După mâncare îmi dai să beau încet sirop de trandafiri și mă las iar la pieptul tău gata să adorm la loc. Tu mă ții în brațe și pe mine mă fură iar visele sub săruturile tale fierbinți...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!