agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1459 .



1179
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Babbba ]

2013-11-22  |     | 



"Scorpioancă, sau săgetătoare?" Asta a fost prima întrebare pe care mi-am pus-o în gând când i-am văzut pe net profilul fără nicio poză. „Hmmm... douăzeci de ani mai tânără, cred că-mi pierd timpul de pomană. Eeee... lasă! Decât s-o ard la rece cu vreo mincinoasă de-aia cu poze fake, de-mi scrie cu „bn”, „cf” și „k”, mai bine hai să văd ce dă din ea »Mme mystère -1179 » " Deci, să chatuim:
- Bună!... deranjez?
- Nu, dar sunt cam obosită
- Te superi dacă o să prefer să rămân pentru început incognito și eu?
- Egal
- Mersi! Ești draguță...
- Probabil
- Cauți ceva anume pe site-ul ăsta?
- Cîți ani ai?
- Patruzeci și...
- Minți... mă uit chiar acum la poza ta... ai peste cincizeci!
- Vinovat!
- Îmi place că ți-ai recunoscut greșeala imediat. Pari un tip de treabă...
- Nutresc speranța asta... Cu ce te ocupi?
- Lucrez acasă
- Unde? în București?
- Acasă la oricine... sunt damă de companie. Îndrăznesc să cred că „de lux”.
- Ups!
- De ce „ups”??
- Orice damă de companie își etalează mai întăi de toate... pozele, să convingă, nu?
- Nu sunt „orice” d.c.
- Adică?
- Ai vrea să mă cunoști?
- Poate... de ce, nu? Ce-ar fi așa de special?
- Mai întâi ar trebui să clarificăm un mic detaliu: îți permiți?
- Știu eu? N-ar fi mai normal să-mi trimiți mai întâi niște poze, să văd ce cumpăr?
- Þi le-am trimis deja... uită-te-n mail!
- Nu mă lași? ... păi nici nu ți l-am dat!
- Dragă... ești om de afaceri, deja știu cu cine stau de vb, te-am identificat după poză și ai toate datele de contact pe net.
- Waw! Din ce în ce mai surprins!... și WAW din nou: pe bune, astea sunt pozele tale?
- Da... și dacă vrei, în maxim 90 min sunt la tine, facem tot ce vrei tu, dar îmi plătești taxiul anticipat chiar acum: 50 de Euro. Îmi mai dai 150 EU când plec de la tine (garantez că vei fi mulțumit), dar să știi că nu stau mai mult de 3 ore. Uite contul dacă te hotărăști: xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx să fim la aceeași bancă, să intre banii imediat. Bănuiesc că ai token să faci plata online. De acord?
- Bine... pe încredere! O să-ți dau și adresa unde să vii, imediat. Dar mai întâi oferă-mi această mică satisfacție: am pus pariu cu mine însumi, intuitiv, în baza nikname-ului tău „1179”, uitându-mă și la pozele tale, că fiind născută în noiembrie ’79, ești scorpioancă. Scorpioancele fac dragoste al naibii de bine, sunt iubărețe foc! Am dreptate?
- Fă-mi întâi plata și-ți confirm imediat dacă ai intuit bine, când îți confirm și primirea banilor. Numele meu e Nina Mustat.
- OK! Þi-am făcut plata chiar acum, adresa unde să vii și-un nr de tel ți le-am trimis în mail. Dacă nu găsești ușor adresa, sună-mă să-i explic taximetristului. Lasă-mi și tu un nr de telefon, că nu răspund la oricine.
- Imediat, stai să văd că au intrat banii.
- Confirmă-mi, te rog
- Da! Au intrat, mulțumesc!... și-acum să mă țin de promisiune: nu sunt scorpioancă, sunt pește ca și tine Andrei, Nina Mustat e cum ar veni un fel de „Babbba”, adică „Minus Atat: n– 1179 EU”, cât ți-am luat din cont chiar în timp ce făceai plata. Consideră-l ca fiind comisionul meu pentru recomandarea să schimbi XP-ul ăsta nenorocit cu un șeptar în 64 de biți și pune totuși și un firewall cu licență pe el (preventiv). Nu fi supărat, ești un tip tare simpatic... dar cam naiv!
PS. Sunt bărbat... prietenii îmi spun „H.”... habar n-am de ce!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!