agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3377 .



Avatar 4
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Sextus Empiricus ]

2014-09-11  |     | 



„Scepticismul este facultatea de a opune datele simțurilor datelor gândirii;…[astfel oprind aprobarea se ajunge] la liniștea sufletească.”

Sextus Empiricus



Un drum cu două benzi în sensuri opuse el stă pe linia ce le desparte cu fața spre nici una dintre ele cu coada ochiului drept privește la dreapta cu cea a ochiului stâng la stânga vehiculele circulă liniștit se-ntoarce cu 180 de grade privește la fel vehiculele circulă tot ca-nainte în aceleași direcții…se duce pe copcă liniștea sufletească…

*

El are un scop precis să nu aibă nici un scop dar uneori mai visează…visează atât de frumos că-l apucă o bucurie nebună …

*

Aseară o vede pe ea ar vrea să-i spună ceva dar n-apucă el și cu ea erau alții el nici nu era….

*

N-a auzit de moarte și viață vede cum unii-alții dispar și apar îl apucă o mirare tâmpită…

*

Din (centrul) buricului îi apare o sferă ce crește crește crește învăluindu-l apoi altă sferă-balon-ou peste prima și așa mai departe... a amuțit de stupoare nu plânge nu râde își ia zborul din ele…

*

Găsind undeva o oglindă îl duce mintea (care o are nu) să se uite în ea din motive de simetrie nu vede nimic vrea să atingă oglinda nu o găsește…

*

În pauze (care pauze? cum care? când stă!) mai are voie (nevoie) să se destindă (cu toate că-i un perpetuum mobile e-n asta vre-o contradicție? aiurea!) atunci joacă ce altceva decât biliard cu universuri (din care există și nu )….

*

Nimerind într-o cârciumă direct la etaj coboară în sala de mese o mulțime cu ochii-n tavan stă pur și simplu cu gurile larg-căscate le face semn ei parcă-l aclamă-n
tăcere pe dracu'! e-o sărbătoare de surdo-muți ce cântă (imnuri de slavă?!)

*

Din el - se desface & pentru el – se-nfășoară în el & iarăși și iarăși și iarăși…ultima dată când și-a amintit că l-a pus «Cineva» să «iarăși» și «iarăși» și «iarăși» (și peste tot) i s-a ars circuitul care fusese programat să se ardă tocmai atunci….



.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!