agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 495 .



frank-furt de identitate
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2020-12-26  |     | 



Mi s-a întâmplat în timp ce citeam o carte de Carlos Ruiz Zafon în aeroportul din Frankfurt, la o escală dinspre nicăieri spre undeva, acum vreo zece ani. Am ridicat ochii pentru o secundă de pe pagină ca să-mi scarpin o sprânceană cu emoția acelor rânduri și miâam dat seama că uitasem dacă veneam sau plecam. Am avut intenția să meditez asupra acelui dubiu drăguț dar imediat am realizat că era nu doar inutil, ci și distructiv. Aș fi stricat magia clipei de pierdere de sine. În jur, sute de oameni din sute de țări intrau și ieșeau, veneau și plecau. Parcă-i posedam cu minunăția gândurilor mele, goale de substanță, late într-o pace incomensurabilă. O femeie mi-a surâs stricându-mi starea de extaz. Căra după ea un bagaj din care se ițeau ustensile de pictor, culori, talent și imaginație. Era frumoasă și mirosea a nimic concret, poate a pâine neagră, a ploaie de vară sau a părul mamei mele pe când avea patruzeci de ani și și-l spăla cu șampon de urzică. Părea din țara mea sau poate așa voiam eu să pară pentru că nu se potrivea cu locul acela de tranzit, așa cum nici eu nu mă potriveam cu surâsul ei pur. Mi s-a adresat într-o limbă inventată iar eu i-am răspuns în păsăreasca pe care n-o mai exersasem din copilărie. Ne-am înțeles atât de bine încât s-a așezat și mi-a pictat un tablou. Îl am și azi, e magic, se schimbă, e altul în fiecare zi. Înfățișează diminețile pe care le ador și care, nu știu de ce, încep să-mi amintească tot mai mult de mama.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!