agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3786 .



viata la 40 de grade
proză [ ]
EA...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [fics ]

2005-11-29  |     | 



Doamne cat sunt de mahmur!!!
Carnea imi tremura in electrosocuri,stomacul magmeaza erupand in izuri neortodoxe de borhot, (mi s-a intamplat in microbuz spre disperarea olfactiva a unei batrane surde)iar in gura am un gust impersonal de placenta expulzata natural, de o pisica neagra cu pete albe in zona dorsala.Capul nu imi este greu ,din contra e usor ca un fulg ,se invarte ca o centrifuga de stors sucuri naturale din acelea de la metro ,bulgaresti, facute in Botswana.Care dracu o fi capitala Botswanei,ma intreb, asa sa-mi verific apetenta neuronilor la viitorul concurs ,,vrei sa fii miliardar'' editie princeps .Nu gasesc raspunsul,dealtfel nici nu ma intereseaza ,dar ideea de suc natural imi deschide noi universuri.Scopul imediat al vietii mele este sa ma dreg cu un suc natural acru dulceag,o braga si iata cum devin nostalgic ,imi amintesc povestea bunicului meu, bragagiu suguit de faliment cand coca cola coke a invadat imperialist piata racoritoarelor indigene...Saracul s-a axat atunci pe mititei ambalati si a sfarsit demn cersetor in fata magazinului Mc Donalds din orasul lui batut de briza balcanica.Dar despre asta cu alta ocazie.Intru intr-un bar de cartier sa iau un suc e necesar sa imi revin .Nu sunt multumit de aspectul paharului sarutat asiduu de niste buze rujate slinos ,ma gandesc ca insasi oana zavoranu s-a intamplat in acea bodega si a sorbit lasciv din pahar ,si comand o vodca spre rusinea constiintei mele siluite definitiv ,constiinta care impreuna cu mama, vecina Zamfira,este singura care neaga violent ,presupusa mea apartenenta la clubul alcoolicilor anonimi de pe strada N.Stanescu nr 66.Vodca este de proasta calitate, direct proportionala cu monedele furate de mine la gara orbului de la intrare ,care al dracului m-a vazut si a alergat spre mine ,in rumoarea furnicarului uman care mai degraba crede in Lacrimi De Iubire decat in minunea dioptrica, pe care divinitatea in marea mila Ei, a executat asupra ochilor cersetorului ex orb ca sa zic asa.Doamne cat sunt de mahmur..Asa deci vodca e proasta si adapata ..de la o vreme ,cred ca de la inundatii mi se trage, detectez apa din vodca doar mirosind-o .Apa nu este insipida si nici inodora asta e clar.Nu exista sacrilegiu mai mare decat botezarea bauturii, e ca si cum calugarii ar folosi prezervative durex in loc de centuri de castitate.Vodca imi patrunde in corp,fiecare celula gusta,tremurul imi inceteaza si o sfanta erectie ma face sa beau si sucul din paharul manjit cu rujul care vreau sa cred ca nu este al Cheridei ,care de altfel nu este genul meu.
Acum este bine.
Doar in urechea stanga aud doar vocea intepata ca un ac de viespe clonata cu o vipera cu corn a bunei si intelegatoarei mele sotii:
-Boschetar betiv ,o sa sfarsesti intr-un sant..
Aceste cuvinte premonitorii aveau sa-si gaseasca implinire, speram eu ,in ceea ce-l privea pe ta-su ,socrul meu a carei singura si unica indeletnicire este manuirea alambicului ce-l are mostenire de la mama lui ,Ghica, palincara satului.
Pulsul imi este bun,ochii capata culoarea verde turqoise,din galben galbenus de ou de rata apos,simt asta nu stiu cum dar simt aceasta schimbare cromatica a irisilor,capul devine personal, static, nu se invarte iar capitala statului Botswana este Gaborone..
Gata mi-am zis mai beau o vodca si ajunge imi spun asta foarte afectat dupa ce intru La Baiatu,o carciuma vis a vis de standul meu de toale ,singura carciuma unde mai pot bea pe datorie.Beau una,doua si cum stiu ca numerele pare imi poarta ghinion,una din superstitiile mele forte din perioada studentiei,o beau si pe a treia dupa rugaminti asidue si osanele cu tente sexuale aduse barmanitei o tiganca cu jeg pe gat care vesnic este la ciclu astfel nu imi explic duhoarea care i se prelinge de sub fusta rupta in dreptul fesei drepte.Ajung la stand locul terminus al periplui meu matinal sa ridic incasarile de ieri si sa le predau la centima sotiei mele cea taciturna ca toaca din seara de inviere de la manastirea sf maria din T-ghiol.
Adiela este vanzatoare si mana dreapta a sotiei mele ,cerberul meu pe care il urasc atat de mult incat visez noaptea numai sabaturi si ea e un tap pe care il jupoi calm cu manutele mele..Adiela invariabil cand ma vede se inghesuie in mine frecandu-si sanii de pieptul meu si nu face asta cateaua dracului pentru a o insamanta ci pentru ca ea are ordine precise sa ma adulmece sa vada daca am sorbit vre-un alcool.Si astazi ca si ieri si alaltaieri adopt aceasi tactica diversionista:slobozesc o basina asurzitoare,bogata in arome si mirosuri nebanuite,apoi zic vadit incurcat ,,pardon''si ea dezamagita ca nu distinge vre-un iz de bautura proaspata pleaca tragic spre magazie.
Imi da banii ,ii numar ,o fur la numarat ca de obicei si vreau sa plec cu gandul la o vodca buna,Smirnof,aceasta Marlyn Monroe a alcoolurilor dublu rafinate.,,Stai sa ma duc la W.C-eu spuse si in ciuda opozitiei mele dispare alergand pe usa.Ma gandesc fara sa stiu ce avea sa mi se intample ca ea a fugit oriunde dar nu la buda ca doar nu se irigase atat de brusc si acum dadea pe afara.Imi aprind o tigara,si dupa ce constat ca bricheta mi-a ars barba ma asez pe scaunelul vanzatoarei si ma gandesc la cati bani i-am tapat si cata vodca o sa beau doar astazi jur de maine va fi alta zi Jur.Jur.Jur.
..Si atunci a intrat...
..Si atunci a intrat...
De unde sunt ii vad doar picioarele.Coloane ale templului Afroditei,lungi netede, bronzate sexual.Gleznele feline imbratisate discret de lantisoare de argint ,sandale de aceasi culoare cu tocuri joase translucide,gambe delicate de caprioara,pulpe pe care vreau sa le devorez,si ,Doamne Iisuse Hristose cel mai frumos basorelief labiile ca niste petale inchise in pantalonii scurti sidefati.Urc privirea incet incet spre bust ,buricul imi arde mintiile,stomacul este plat parca slefuit ca diamantele scumpe.Poarta o bluza neagra,mulata.Sf Fecioara..sanii sunt laptosi,liberi iar sfarcurile intarite cariatid desavarsesc minunea.Nu mai pot respira inima imi bate ca un ciocan pneumatic ma inec si tusesc ca un dobitoc facand zgomote icnite risipind vraja.
-Buna ziua, imi zice si simt la auzul acvatic al vocii cum ma inec din nou de data aceasta fara scapare.O privesc,ii privesc fata si simt cum intru in moarte clinica.E frumoasa,frumoasa,frumoasa.Inefabilul si indescriptibilul intr-o pura simpla si completa definitie.E frumoasa ca umbra unei idei,si inteleg pe deplin versul poetului al carui nume este asezat pe placuta la numarul 66 la intrarea in clubul alcoolicilor anonimi.Creola cu parul negru lasat asa ecvestru,sa cada ca amazoanele.Ochii sunt albastrii,dar nu orice fel de albastru.Sunt de un albastru stratificat,rupestru.
-Vrem si noi o pereche de blugi..si atunci vad o umbra hidoasa,un ipochimen gelat tot cu un cercel in ureche.Ma chinui sa mi dau seama in ce ureche este eu nestiind care este dreapta si stanga din copilaria mea ne orientata in spatiu,si astfel sa cred ca e doar un homalau care insoteste acest inger cu sex pentru ca daca exista ingeri atunci cu siguranta ei au sex si nu orice sex ci doar sex feminin.
-Cei mai scumpi ,si idiotul dracului imi arunca o privire in scarba rotind pe inelar o cheie de masina cred ca de BMW daca masina din care se aud manele este a lui.
Dezamagit ii arat raftul de blugi spunand ca nu eu sunt vanzatorul ci doar ma aflu prin trecere.Fara sa ma asculte incepe sa caute printre ei .Ingerul este aproape neinteresat de acest lucru si priveste pe geam spre nicaieri..Ii analizez fundul,si aud sobor de preoti cantand Ave Maria acompaniati de serpi cu clopotei.Ma surprinde in reflexia ferestrei se intoarce spre mine si imi arunca un zambet rece,a mila profunda si dezgust patologic.Ma fac mic si ma asez pe scaun strigand-o telepatic pe Adiela,moldoveanca dracului cu cistita ei cu tot daca nu o are o s-o dobandeasca sper din toata inima.
Nu ti se potrivesc ma,nu-ti vine tie bine blugii.. spuse gutural cretinul anului 2005.
Si atunci am avut unul din putinele momente de inspiratie,trimise de insusi Dumnezeu Bunutul spre creierii mei varza de vodca si activitati conjugale.
De-as avea o suma fabuloasa,/I-as lua iubitei blugi feerici
De-ar iesi toti popii din biserici,/Lasand nunti botezuri,parastase
S-o vada alene cum se plimba-n /Tinte si tigheluri suflecata
Ci atunci pocnind blazat din limba/Eu i-as cere blugii sa si-i scoata
De-ar cadea trasniti pe loc toti popii/Si-ar tasnii buluc din ziduri sfintii/
Basbaindu-i trupul ca miopii/O,pana la pierderile mintii..
am recitat asta pentru mine aproape soptit..
Emil Brumaru imi zice ea ,ingerul mi se adreseaza mie si ploua cu petale de trandafir si eu ma uit sfredelitor spre locul marginit de cele doua picioare opera de arta.
De unde stii tu poezii ma intreaba si jur ca imi dau drumul in pantalonii mei care de altfel sun tot blugi dar pe care nu li-as scoate in vecii vecilor acum din cauze obiective si naturale.
Cu asta ma ocup domnisoara,ii spun ridicandu-ma in picioare atent sa nu-mi observe umflatura spontana din pantaloni
-Scrii versuri sau doar reciti?
-Nici una nici alta,doar colectionez clipe domnisoara,sunt colectionar de clipe..
ii spun si -i intind mana badaraneste
-Cu ce clipa am onoarea.Bineinteles daca prietenul dumneavoastra imi permite...
Ma priveste sarcastic dar si mirata de indrazneala mea datorata in mare masura celor 3 vodci baute la foc automat.
-Nu este decat o cunostiinta spune si imi intinde mana mii si milioane de fluturi alearga prin stomacul meu,explodez in erectii telescopice,saliva mi se evapora si aud voci atemporale,Alice in Tara minunilor,Fratii Grimme si Zeus clevetesc la adresa mea,Doamne ce piele are ce degete ,din ce pamant ne-oi fi facut o Dumnezeul meu in care n-am crezut nimic pana acum dar jur ca voi pleca in pustie sa propovaduiesc dracilor Numele si Renumele tau de vrajitor..
-Iar eu nu stiu daca pot fi vreodata o clipa cu atat mai putin a ta sau ma rog a colectiei tale...
va urma


.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!