agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3709 .



viata la 40 de grade 4
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [fics ]

2006-01-13  |     | 







Nu stiu cum a trecut timpul. De altfel nu am notiunea timpului. Cand beau nu stiu cand trece timpul. Pur si simplu pierd notiunea timpului. Nu stiu cand trece timpul , efectiv nu stiu. Se dilata sau dupa caz se contracta. Se constipa si uneori sfincterul Universului il improsca diareic. Nu stiu daca e Luni sau dupa caz daca este Sambata sau Duminica. Rasaritul soarelui il asociez invariabil cu apusul, dupa cum puteam sa jur ca unele dimineti sunt preambulul cromatic al amurgului. Ora 9 dimineata putea sa fie foarte bine ora 9 seara sau ora 21 seara devenea pentru mine ora 21 dimineata. Cand bei ai impresia ca timpul sta pe loc fara a fi stereotip. Consumand alcool , nu numai ca te eliberezi prin ardere dar mangai pe sani nemurirea. Ne mai existand nici un sistem de referinta la care sa raportezi trecerea timpului si ma refer aici la ora , zi, saptamana , luna,pur si simplu il opresti. Eludand timpul, alcoolul te propaga in alte dimensiuni, iti confera spatialitate. Planezi ca un heruvim deasupra mileniilor si din cand in cand te opresti sa iti tragi sufletul, jucand ruleta ruseasca cu Dumnezeu. Si credeti-ma de data aceasta responsabilul cu natura nu va avea El timp sa triseze. Nu stiu cand trece timpul. Nu exista ieri dupa cum nu exista maine , cand beau, exista doar astazi.
Beau si ascult Queen.Ma gandesc la tine Ingerul meu oriunde te ai afla. Ma gandesc al dracului de albastru, la tine ,la fata ta , la ochii tai, la buzele tale, Doamne ce buze are , la fundul tau imperial si la pestera ta galactica. As vrea sa bat la usa pesterii tale si tu sa-mi deschizi, sa ingenunchez in fata vaginului tau si sa ma inchin evlavios ca un patriarh . Sa ti sarut fiecare cuta a uterului si sa ti ingit ovulele bucata cu bucata. Sa intru in tine intr-un vesnic pelerinaj , cantand Psalmi acompaniat de insusi Papa. Caci tu esti Alfa si Omega , inceputul si sfarsitul…
,, Trebuie sa inchidem , domnule..” mi se adreseaza, este blonda, ingerul meu este brunet este negru. Spun imediat, mai vreau o vodca , nu se poate ,multumesc..urata dracului.
Afara . Banuiesc ca este dimineata. Sau poate seara, dracu mai stie.Trebuia sa sun acasa. Nu n-are nici un sens. Absolut nici un sens. Unde dracu sa ma duc. Stiu . Sa beau. Bag mana in buzunar. Am bani. Asta e bine ,e foarte bine. Gasesc si altceva ,gasesc telefonul.Gata sun. Si nu mai beau ,jur. Vad eu ce-I spun.Ce dracu de numar are. Doamne cred ca sunt beat. Caut in agenda. A Alina, Andra….Andra! Andra este o fata exceptionala.Frumoasa si vesnic in calduri .Are drept p… o masinarie infernala, un perpetum mobile carnivor. Un urias angrenaj care nu se uzeaza niciodata. Un motor in 666 de timpi Dumnezeiesti. Cand poti sa juri ca l-ai fortat pana la explozie se resegmenteaza , renaste din cenusa ca Pasarea Phoenix. Andra se f…. oricand si cu oricine. Si aproape oriunde. Sufera de rinichi sau de ovare ,si pe cat de calita are p…. pe atat de sensibie are ovarele. O adiere de vant la picioare si un uragan ii matura vintrele. E o lege a compensatiei un echilibru pe care genitalul si-l ofera satul de f-----ei nimfomane.Andra nu este o curva in sensul codului penal, ea este Maica Tereza a sexului, se f…. pur si simplu din altruism.
,,Alo, sunt eu ,as vrea sa ne vedem.Sa stam de vorba” Perfect, zice, ieri mi-a trecut ciclul..
Ne vedem la ,,Belvedere”.O.K imi spune. Peste o ora.
Imi inchid telefonul. Da zic imi ofer o ultima zi de distractie. Pe urama gata. Vad eu ce-I spun ,ce alibi imi gasesc.Dar asta maine. Strada. Oameni . Toti ma privesc , probabil sunt ravasit. Toti se uita spre mine , analizandu-mi mersul, respiratia totul. Cineva a intors capul. Ma privesc si eu sunt absolut normal, poate putin beat dar nu de asta ma privesc ei, oamenii, cand sunt beat eu niciodata nu ma clatin. Niciodata nu cad. Merg drept ca o linie continua. Habar nu am de ce dracu barbatul acela se uita la mine. Nu stiu si nici nu ma intereseaza.Pur si simplu toti ma privesc. Ma sfredelesc ma pshihanalizeaza. Ii bag in ma-sa pe toti. Nu ii urasc doar sper sa moara in chinuri groaznice. Intotdeauna am detestat fariseismul social al gloatei. Morala si toata masturbarea bigota a normelor religioase. Pacatul si pandantul sau iertarea. Sa ne cerem scuze . sa ne cerem scuze tot timpul si pentru orice. Sa ne cerem scuze pentru ca tusim pentru ca f… si pentru ca respiram. Sa ne cerem scuze ca suntem beti sa ne cerem scuze ca suntem trezi , sa ne cerem scuze ca traim dar mai ales ca murim. Sa afisam o complezenta demna de vietile sfintiilor.
Sa ne pupam cu totii , ba chiar sa ne si f… si apoi sa ne spovedim preotului care ca si penitenta sa ne oblige sa mulgem capra vecinului…
Plec spre ,, Belvedere” . ,,Belvedere “ este un hotel aflat la malul marii. Este locul meu de dezmat. Am mituit receptionerele, si sefului de hotel ii imprumut carti de rugaciuni. Barmanul ma iubeste pentru ca mereu ii povestesc cat este de destept iar femeile de servici ma adora doar pentru ca le salut ceremonios. Si imi place acest loc pentru ca este aproape de mare. Iar marea este albastra ca si ochii ei ,ca si irisul ingerului meu….Ajung la hotel , ea nu a venit asadar nu a trecut o ora , ea mereu e punctuala. Salut ca un gentelmen ,receptionera , seful de hotel ,I-am promis Patericul, am uitat data viitoare sigur ,ii cer pixul si imi fac o cruce pe degetul mic al mainii stangi ,chipurile sa nu uit. Barul. Biserica mea. O vodca ..bineinteles ce ai mai citit.. Corut e genial crede-ma doar oamenii inteligenti il inteleg..jur.. te-am mintit eu pe tine vreodata…
Beau. E liniste. Canta Beatles. Yesterday .Vad marea, ea este goala soarele o mangaie lasciv, sunt gelos al dracului de gelos. Vreau sa fiu Soare.
,,Stai de mult, am intarziat.Nu draga mea doar ce am venit. Hai . Beau vodca, platesc..comand o camera cu vedere la mare, platesc, las baccis consistent ,trec pe langa seful de sala ii arat degetul mainii stangi ,cel mic, n-am uitat..ce dracului…
O privesc cum urca scarile.Fundul tare se misca pulsand, parca are in loc de fese ventricole si auricule iar aorta ii intra in anus si vena cava in scorbura.Sau poate invers.Are fusta scurta,mulata atent facand din muschii fesieri doi obraji sculptati care se misca revolutionar. Se lovesc, interactioneaza , se saruta apoi lesbianic.Fusta se ridica putin cate putin cand dreptul ei paseste pe treptele scarii.Nu mai rezist tentatiei si o musc de fund. Tipa scurt ca o cucuvea. O trag spre mine cu fundul ei inca acoperit si o lipesc de prohab. Acesta tresare scurt, telescopic. Cu mana dreapta ii framant sanii. Sanul ei stang este usor obosit,pare flasc,moale ca o coada de veverita. Niciodata nu am atins nici o coada de veverita dar jur ca sanul ei drept era la fel de pufos.Ii miros parul, miroase ca o hota, mai bine zis ca un filtru de tigara prin care au trecut aburi de fasole scazuta gatita la unitatea de jandarmi.Ma strecor cu fata in parul ei blond natural si o musc de ceafa ca un caine in calduri. Scoate un geamat si isi indeasa fesele in mine muscandu-mi slitul. Trec usor ,cu limba,ca un limax , prin zona occipitala a scalpului,are pielea rece nu stiu de ce, si-I indes in gura cartilagiul urechii stangi.Limba tasneste cu viteza unui supersonic , curatindu-I timpanul. Ceara din urechea ei stanga are gustul sarmalelor de post servite la parastasul batranelor din azil.Acum geme de-a binelea. Are astm cu siguranta de aceia grohaie ca un porc.Sfarcul drept I se intareste ca o unghie iar cel drept se gonfleaza ca ugerul Holstein al vacilor sfinte din Punjab.. Se misca lubric , se cabreaza ca o iapa zguduita de cungnilignus.
Imi trec mana stanga printre picioarele ei, are chiloti cu dantela ,citesc in alfabetul Braille ca sunt rosii ,rosii menstrual.Las degetul mic sa plece liber spre labiile sfintei sale p…. cu tot cu crucea ce trebuia sa mi aminteasca de Patericul sefului de hotel.E fierbinte fierbinte ca o clatita la cuptor, din care se scurge prinosul de dulceata de trandafiri.Ii ating discret, igienic bulbul ei tare si roz. Un fior ca un arc electric ii strabate corpul intr-un spasm cerebral.Scoate un urlet ,suiera onomatopeele imita cascada Niagara sau zgomotul vodcii in pahare de cristal. Doamne vodca…
Imi retrag mana brusc, ii dau cheia si o rog sa ma astepte in camera. Alerg pe scari, ajung la bar.Da-mi o sticla de vodca, si 100 de grame aici .Stai mai da-mi o sticla de sampanie.Sampanie sau poezia vietii ,am auzit chestia asta in filmul ,,Vanatorul de Cerbi” . Nu beam sampanie eu, o iau pentru ea, orice femeie isi doreste un singur lucru si anume respect si asa inteleg eu sa o respect. Cumparandu-I sampanie.Platesc ,gata banii,da-I in suflet ,maine vad eu ce fac.
Urc in camera. Ea sta pe pat dezbracata complet. Fumeaza.Desfac vodca ,trag un gat ,un gat larg.Furnalele celulelor mele se trezesc la viata. Ma lamineaza transformandu-ma intr-un urias lingou.De ce sampanie ,imi zice, cum de ce, pentru ca te respect si nu asta isi doreste cel mai mult o femeie.. respect.!
Desfac sampania , sticla parca ejaculeaza, Andra vrea sa ia un pahar,nu ne trebuie pahare draga mea.Sunt in genunchi jumatate dezbracat.Intai o incalzesc si apoi fac un dus imi zic si limba mea alearga ca o nebuna intre picioarele ei.Ii desfac p….petala cu petala ,are labiile carnoase, poroase schitate atat de perfect ca marginile unui voal de metresa divina. Ii mangai sanii cu palma mainii drepte iar cu stanga ii masez pubisul proaspat epilat , tremura , are ochii dati peste cap, papilele mele gustative nu raman dezamagite da, are gust de ulei de masline, irupe intr-un orgasm celular.
Se scurge toata , pare inerta zguduita de o epilepsie genitala, imi regurgiteaza limba expulzand-o ca pe un fetus ,apoi cuprinsa de remuscari imi implora capul sa intre in vaginul ei unde este sarbatoare pascala, mieii zac gata fripti iar vinul galgaie in cofe.O prind de fund cu amandoua mainile , si ii explorez adancurile cu precizia unui periscop.Coboara din pat ,se aseaza peste mine ,sufocandu-ma, intr-un rodeo inegalabil.De acolo de jos ii admir curba , cocisul imi intra in ochi iar greutatea corpului ei contorsionat imi apasa creierul.Acum canta, iar p….se elibereaza in simfonii dodecafonice.Reusesc sa ma ridic cu fofoloanca ei masca de oxigen pe fata.O sfanta erectie ca un totem imi desface slitul . Geme in arpegii si respira in cheia sol.Ii mangai sanii sunt tari si plin de lapte de bivolita. Imi extrage fata din ea si ma saruta . Atunci am vazut sampania.
Si cum o femeie isi doreste intotdeauna respect am turnat sampanie pe sanii ei si am lins ca un beduin oaza secata. Sampania a plecat ca un rau de spuma spre delta ei inundata de orgasmul care cade ca o ploaie de vara. Beam de acolo din ea ,apoi o sarutam transferandu-I lichidul.Acum stiu ce este ambrozia , asa sa mi ajute Dumnezeu si maritul Zeus . Viata femeii irupand in orgasm , cu saliva de sclav si sampanie spalata pe corp batatorit de placeri aceasta este Ambrozia. Am baut asa toata sticla , gemeam inlantuiti ca niste obsedati sexual si alcoolici pe deasupra..
Hai imi zice, hai f----- pana ma ia cu lesin. Sa fac dus zic si dau drumul la apa , sapunul aluneca pe piele ,iar apa cazand din dus se sparge de membrul meu atent ca o santinela. Ies din dus, ma indrept spre Andra, sta chircita pozitia embrion, am s-o patrund imediat..Vad marea.. albastra..un albastru ca ochii ei ,ai ingerului meu. Un albastru plin si totusi lipsit de materialitate.Un vid acumulat…Ma strecor in Andra , ea ridica piciorul facandu-mi loc, beau o gura de vodca in timp ce pompez, cand bei uiti de toate si cand faci dragoste moartea isi ea talpasita, a spus-o cineva nu mai stiu cine ,cred ca m-am imbatat. Pompez ca un salahor , geme ca o primadona isi misca fundul in sensul acelor de ceasornic.Sare la un moment dat din falus ,schimba pozitia, devine nervoasa ,se retrage ..ma saruta , muscandu-mi limba pana la sange, e sigur un ritual imi place.. Se prabuseste pe covor . Urla ca o fiara haituita. Sunt mandru de mine. Dau sa o patrund ..refuza, imi face o felatie de cateva secunde si izbucneste intr-un hohot de plans sfasaietor. Raman interzis, erect si cu sticla de vodca in mana. Beau o buna parte din ea jur ca de frica ,Andra se tavaleste parca are belciug in nas asa scurma mocheta.
Ce ai ,intreb..Mor ,imi raspunde,, de ce intreb .Ma imbrac. Rusinat parca de posibila moarte care va veni sa o ia. Ovarele zice.. cum ovarele zic..tu cu respectul tau .. era rece ..ce era rece respectul.. sa mor daca inteleg,. nu ..boule sampania si am racit la ovare si ai mai si indesat-o tu cred ca mi-a ajuns la rinichi.. si ce facem ..hai sa plecam ii zic sau bagate in pat sa te incalzesti…prea tarziu imi spune..gata camera de garda trebuie sa imi faca calmant.. nu ma pot misca.. cheama salvarea tampitul dracului.. cu respectul tau cu tot..
Beau, acum asteptam salvarea,Andra urla tinandu-si p… in mana ca pe un ou cu doua galbenusuri..Sa nu vii cu mine poate afla nevasta-ta..
M-am dus , nu puteam sa o las singura mai ales ca dupa cum tipa puteam sa jur ca tocmai facusem amor mai mult oral cu o foarte curand viitoare moarta.Doctorul ,in varsta o analizeaza.Andra a fost adusa cu targa doar intr-un cearsaf.Este frumoasa si cand se chinuie.As regula la ea chiar acolo fara sa fiu acuzat de sadism. Sotul intreaba medicul, nu..un amic spune ea.. dar ce s-a intamplat zice el ..pai sampania dom Doctor..si ovarele si jur ca mi-a ajuns limba lui cu tot cu sampanie in rinichi.Doctorul ma priveste, nu stiu de ce.. tinerii astia ce dracu ma la varsta voastra 3 aveam intr-o noapte ..ce dracu limbi..nu te ajuta.. hai sa-ti facem un tratament..si atatea limbi..obsedatule.. hai inteleg sa o morfolesti asa dar o sticla,..s-o bei de acolo..
Am vrut sa –I spun ca am facut acest lucru din respect, sau ma rog asa am inteles sa mi arat respectul fata de Andra fata cu ovare casabile.
Am plecat . Andra a ramas internata. Gata vreau acasa.. termin sticla de vodca si plec..
Undeva ..departe in albastru, un inger s-a dezbracat ..de pene..

Va urma

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!