agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-08-14 | |
Despărțirea
Când eram odată la Ștefănești Călinuț dormea și eu mă plictisisem așa că m-am dus în spate la nuc. În timp ce mergeam pe lângă gard am văzut un cățeluș mic, înfometat și însetat iar eu mi-am băgat mâna prin gard. Era vreo două și șaptesprezece ziua. M-am urcat pe un buștean și am sărit gardul. L-am luat în brațe și m-am azvârlit peste gard. Am aterizat în picioare pe buștean. I-am arătat curtea și l-am numit Manhables. După ce s-a sculat bunica s-a dus în grădină și a văzut cățelul de acolo. Mi-a spus să-l scot afară. L-am luat în brațe și l-am scos afară. La găurile de sub poartă am pus scoarță de copac și le-a doborât și a intrat din nou. Eu l-am mai scos afară odată și afară a rămas. Pe la ora cinci și cinciprezece ziua Călin, unchiul meu a văzut cățelul sub mașină și mi-a zis să-l scot afară. L-am luat în brațe și l-am dus peste o grămadă de nisip și l-am pus peste ea. A venit înapoi și am stat puțin lângă el. L-am luat în brațe și l-am aruncat peste nisip. Când am plecat înapoi aproape că-mi dădeau lacrimile. În fiecare noapte l-am rugat pe Dumnezeu să mă ierte că am aruncat cățelul și în câteva nopți chiar plângeam când îmi aminteam. Este un pic mai lungă povestea.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate