agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-12-31 | |
- Minunat. Și te-ai angajat s-o păzești în timpul liber pe dădacă.
- Stai puțin. Nu te ambala. Eu ți-am explicat. Acum trebuie tu să-mi explici, body- guardul celălalt, pe cine păzește? - Cum? - Păi în dulap mai este cineva. - Dumnezeule, Alcinou.. Te-am luat din camera asta ca să nu te ispitească dădaca, iar tu te-ai închis în dulap cu un străin? Nu știam dragă, că ești atât de vicios. Plec la mama. Eu una, în casa asta nu mai rămân. Stricatule. - Nu pleci nicăieri. Problema trebuie lămurită. Cu atât de mult cu cât observ că o astfel de invenție tehnică, mai poate avea și alte întrebuințări,nu numai pe aceea de a depozita în el hainele. Regele se întoarse spre Autonoe: - Tu du-te repede și adu niște apă, că situația se încinge. Regele se întoarse spre regină: - Doamnă, nu mă las influențat de insinuările dumitale calomnioase. Vreau o explicație logică, care să stea în picioare. În sfârșit,poate să stea și jos. Ușa se deschise. -Am adus și apa.Să chem și pompierii? - Tu să taci. Aveți cuvântul doamnă. Areta se îndreptă hotărâtă spre dulap și bătu în ușa masivă de lemn. - D-le,sunteți acolo? - Îhî.. - Ce-a zis, ce-a zis?- întrebă curioasă Autonoe.- De aici nu se aude prea bine. - Nu vreți să ieșiți puțin ca să lămurim situația? - Îhî. - După vorbă, se cunoaște că nu-i de pe la noi. Necunoscutul ieși, dar când dădu cu ochii de dădacă și de Autonoe, se întoarse hotărât să intre în dulap. - Ce s-a întâmplat? Necunoscutul se întoarse iarăși și căzu în genunchi în fața reginei: - Doamnă, salvați-mă. Femeile astea nu sunt sănătoase. M-au ținut sub pat, m-au băgat în dulap, și acum vor să mă înece. - Dar eu domnule,-răspunse cu demnitate regina,- nu știu să înot.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate