agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-01-29 | |
* Cuvântul tipărit are greutate mai mare decât cel (ne)scris.
* Nu tot ce se tipărește se citește. * Femeia-i mai darnică decât bărbatul. * Viața îți dă multe și îți ia totul. * Materia-i eternă, iar omul – trecător. * Pământul și omul mereu muncesc unul pentru altul. * Și Pământul își ia concediu – iarna. * Gloata fără lider e ca o turmă fără păstor. * Cine se scoală cu noaptea-n cap, mai repede flămânzește. * Cine se scoală mai devreme, ocupă postul vacant la birjă. * Timpul lecuiește rănile. Dar nu pe toate. * Omul își caută rostul o viață întreagă. Unii îl găsesc, iar alții ba. * Orice început e anevoios. * Banii n-au obraz. * Când vede bani, uită de politețe. * Gândul bine frământat e ca o pâine caldă. * Posturile mari strică oamenii. * Frumusețea trece, bunătatea rămâne. * Prizonierul limbii - guralivul. * Dicționarul e tot același roman artistic, însă cuvintele sunt nelalocul lor. * Deprinderea bună face parale și economisește timp. * Nu-i destul să-i fii copilului tată, trebuie să-i fii și prieten. * Fii și sever, și blând. Ambele calități prind bine. * Citește ce au scris înaintașii, să nu te repeți.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate