agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-01-31 | |
* Omenirea are nevoie de icoane.
* Nu sunt ateu. Cred în astronautul Dumnezeu. * Omu-i etern, deoarece e zămislit din materie divină. * Vorbește multe, prin fraze scurte. * Mai puține vorbe și mai multe fapte. * Nu poți fi bun pentru toți sau bun cu toți. * Grâul se alege de neghină. Astfel ar trebui selectați și oamenii, ca să avem o societate sănătoasă. * Mai bine să fii o zi vultur, decât un veac târâtoare. * Și om pe om molipsește cu deprinderi, bune sau rele. * Copilul ca maimuțoiul, repetă apucăturile părintelui. * Copilul îi maimuțărește pe cei vârstnici. * Omul – ostaș al vieții. * Câți oameni, atâtea caractere. * Soarta omului de-o întâmplare depinde. * Invenția este copilul timpului. * Omenirea pe Pomul cunoașterii se ridică spre stele. * Omul luptă pentru fericire. Unul o obține pe-o clipă, iar altul – pe-o viață. * Dacă nu se inventa roata, azi nu erau limuzine. * Și Natura îl pedepsește pe om. * Lupta dintre vechi și nou la progres duce. * Pământul crește de la Soare, ca fructul.. * Nu-i pădure fără… ciuperci. * Dragostea durează nouă luni de zile. Apoi apar problemele.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate