agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-02 | |
Fugeam cat puteam de repede protejandu-ma de vantul care-mi taia rasuflarea. In timp ce eu goneam , vantul facuse deja o victima . Un plop mare , putrezit de trecera vremii statea intins in a mea fata , taindu-mi drumul catre mina . Un viscolit puternic care zvarcolea tate crengile si un bubuit puternic de pusca se auzeau din spatele meu . M-am impiedicat si brusc m-am ridicat pentru ca in fata mea se ivise o haita de lupi flamanzi , iar in spatele meu , cineva imi sufla in ceafa . Era Porchen si oamenii lui . Am primit o lovitura in cap si deodata totul se intunecase . Cand m-am trezit si am deschis ochii , in loc sa dau de lumina am zarit intuneric . Eram intr-o pivnita si aveam mari dureri de cap . Am incercat sa ma ridic dar eram lipsit de vointa , si mi-am miscat mana , am simtit ca sunt legat cu un lant . gandul ca in orice clipa puteam fi luat si dus la Bitred si executat alaturi de ceilalti prizonieri nevinovati ma ingrozea deadreptul.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate