agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-12 | |
* Omul sănătos luminează ca un soare.
* Adevărul are o față, iar minciuna – mai multe. * Dorul de patrie departe de casă te roade. * Flămândul gândește mai rațional decât sătulul. * Lumina nimerind pe Pământ materie se face. * Vechiul cu noul nu se împacă. Mereu se războiesc. * Omul crescut în afară de societate animal devine. * Nu toate florile sunt frumoase. * Și din pietricele mici construiești o casă mare. * Multe se spun și puține se fac. * Þăranul îmbătrânește mai repede decât orășeanul. * Banul ca prezervativul, e de o singură folosință. * Viața omului - spectacol pus în scenă într-o singură regie. * Nu orice om cu mintea lui trăiește. * Rațiunea dirijează sentimentele și invers. * Pentru a naște, trebuie să fii gravidă. * Creatorii Naturii – Materia și Timpul. * Timpul naște și timpul distruge. * Moartea nu merge la compromisuri. * Regele regilor și al oamenilor - timpul. * Timpul e regele Naturii (materiei). * Nu există timp fără materie și materie fără timp. * Nu goniți timpul, că el fuge și singur. * Timpul e cel mai mare călău. Pe toți îi pune la punct.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate