agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-13 | |
* Natura e cel mai mare inventator.
* De la invenție până la implementare lung drum este. * Universu-i un carusel în veșnică mișcare. * Ce-i viața? Naștere și moarte, râset și plânset, întâlniri și despărțiri. * Viața e un ocean, iar omul - o luntre în valuri. * Viața e ca un târg. Unii vin, alții se duc. * Fiecare generație s-a considerat și se consideră „buricul pământului”, deoarece stă cocoțată pe osemintele celor precedente. * Omului mustrat urechea îi arde. * Omul leneș ruginește, iar cel muncitor – lucește. * Omul face reacții. Când se ceartă. * Și idealul e subiectiv. * Copilul - matur se visează, iar adultul - copil se vrea. * Scriitorul – bucătarul cititorului. * Unii și ziua umblă cu gânduri negre. * Cărțile sunt nemuritoare. * Cartea plată pentru lectură nu cere. * Cartea bună-i ca un părinte. * Cartea – far care a luminat (și luminează) omenirea. * Cartea e darnică. Însă niciodată nu sărăcește. * Cărțile-s ca oamenii. Cu unele te împrietenești, iar cu altele ba. * Cartea bună are zi de naștere. De moarte – niciodată. * Cărți bune sunt puține, că și talente nu-s prea multe. * Cartea – regina Cunoștințelor. * Adevărul și Minciuna, Binele și Răul – doi veșnici adversari. De aceea Adevărul umblă cu capul spart.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate