agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-08-05 | |
- E greu de presupus că nu ar exista o recompensă a zilelor pe care le trăim. Nu te oprește nimeni și nimic să te gândești la ceva, sau să schimbi câteva vorbe înainte de a adormi. Se cuvenea să schimbăm câteva vorbe, să facem un plan, să ne povestim viața, sau să ne-o închipuim?
- Ar fi fost inutil, inuman chiar. Proiectul era deja făcut. Ia gândește-te cât de plin de sensul vieții a fost. Urma numai să-i dăm de cap. Au fost extraordinar de buni cu noi. Ne-au pregătit tabla de șah pe care să ne mișcăm, ne-au lăsat să ne descurcăm, ne-au dat de înțeles ce mișcări să facem, apoi ne-au trimis la culcare, punându-ne să visăm, fără să ne deranjeze. - Un pat etern? - Cam așa ceva! - Morning plan!? - Ne schimbăm încălțările între noi – mi le dai pe ale tale, tu le iei pe ale mele. - Și plecăm dealungul – unul încolo, altul în sensul opus. - Adică ei or să facă de patru ori drumul ăsta de la cap la coadă, iar noi numai câte o jumătate de drum? - Merită!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate