agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-11-12 | |
* Istoria este un pod între prezent și trecut.
* Opera sinceră interes trezește. * Mutarea acelor ceasornicului cu o oră înainte sau înapoi contribuie la economisirea energiei electrice și la pierderea sănătății. * Galaxiile – ghirlande pe Pomul Universului. * Tableta longevității – liniștea sufletească. * Puterea e în unire, nu în dezbinare. * Mișcarea e viață. Repaosul e moarte. * Casa părintească – cuibușor de nostalgii. * Universitatea nu te învață a scrie, ci îți dă cunoștințe. A scrie trebuie să înveți singur, prin exerciții zilnice. * Deseori un individ muncitor face mai mult decât o personalitate talentată, dar leneșă din fire. * Lumea nu prinde la minte, deoarece copilul la naștere-i verde, iar când omul se coace – vine moartea după el. * Mintea ca un sportiv are nevoie de antrenament, hrană materială, spirituală și relaxare. * Nu ține memoria încătușată, dă-i gândului frâu liber. * Gândul ca un sugaci nu-ți dă pace. Þipă, până nu-l înregistrezi pe hârtie. * Câteodată gândurile se joacă cu tine de-a ascunselea. * Ce-i trebuie omului? Sănătate și pace, dar restul - s-a face. * Omul viu dar inactiv cu mortul se aseamănă. * Omul e robul lucrurilor. * Omul modern de computer e înlănțuit. * Omul de sine însuși nu poate fugi nici la capătul lumii. * Viața omului e interesantă când e variată. * Viața fiecărui om e o ciornă. S-o scrie pe curat nu poate nimeni. * Viața omului – fulg de nea. Cade de la înălțime. În gol. * Raiul este pe pământ, dar omul muritor nu-și dă seama de acest fapt.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate