agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2550 .



Romeo și Julieta
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [lisimah ]

2008-12-21  |     | 





Romeo nu o mai iubește pe Julieta!!! Vestea a făcut înconjurul localității cu viteza fulgerului, iar familiile Montague și Capulet au ieșit la porți pregătite pentru un adevărat dezastru sentimental... Motivele lui Romeo nu sunt încă foarte clare pentru comunitatea shakespeariană rămasă fără replică, dar se pare că sentimentele lui romantice au dispărut subit, pe fondul unei discuții în contradictoriu la discoteca deschisă în sediul fostului Cămin Cultural. Rănită în „corasonul” delicat și sensibil, Julieta s-a închis în camera de la stradă, amenințând cu sinuciderea iminentă prin îngurgitarea de barbiturice furate chiar din farmacia familiei... Rudele de gradul 1, 2 sau 3 s-au prezentat la domiciliul viitoarei sinucigașe, aruncând cu pietricele în ferestrele camerei de la stradă și implorând trezirea la realitate a fetei decepționate... Reprezentanții televiziunilor sosite la fața locului au instalat antene parabolice pe terenul de fotbal, zeci de reporterițe fâșnețe îmbrăcate fistichiu efectuând repetiții în vederea transmiterii live a spectaculosului eveniment... Despărțirea dintre Romeo și Julieta ocupă deja primele pagini ale tabloidelor, sunt organizate talk-show-uri pe această temă, primul ministru și-a întrerupt călătoria în Papua Noua Guinee (acolo unde intenționa să parafeze un contract de achiziționare a prafului de pe tobă), iar președintele a ținut un discurs la o oră de maximă audiență solicitând legendarilor îndrăgostiți să revină la sentimente mai bune unul față de celălalt... Teatrele și-au închis stagiunile, actorii șomeri au plecat către țări străine, la cules de căpșuni, femeile au protestat vehement împotriva inconstanței masculine și au declarat că vor să devină lesbiene. La rândul lor, bărbații au înfierat ifosele permanente ale femeilor, au legiferat misoginismul și s-au îmbătat criță... Familii altădată fericite au divorțat la minut... Guvernul și-a înaintat demisia, președintele nu a mai cerut un alt mandat, economia țării a intrat într-o criză financiară fără precedent, bursele înregistrând căderi spectaculoase... În tot acest haos, Romeo a trecut „întâmplător” pe lângă geamul Julietei și i-a zâmbit provocator, arătându-i două bilete la un film indian de mare succes... Fata deprimată a deschis fereastra pentru a vărsa o cantitate apreciabilă de lacrimi în capul fostului iubit și, din "neatenție", i-a căzut acestuia în brațe... Flacăra pasiunii dintre Romeo și Julieta s-a reaprins instantaneu, iar sărutul celor doi a pecetluit o împăcare neanticipată nici chiar de marii politologi și consilieri sexuali... Chiar în momentul sărutului hollyoodian, în timp ce mâinile grăbite ale lui Romeo alunecau pe spatele Julietei, desfăcând un fermoar aflat în locul nepotrivit, la momentul nepotrivit, țara intra în război cu vecinii de graniță care refuzaseră să îl elimine pe Shakespeare din manuale...



.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!