agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-02-13 | |
* Studiați Limba Chineză. Viitorul aparține Zidului din hieroglife, care va înconjura/proteja lumea.
* Dacă ai bani, jumătate din vise sunt împlinite. * Omul este o pietricică, iar poporul - un munte/monolit. * Marile descoperiri ca niște cutremure devastatoare au zguduit lumea. * Toți greșesc. Și regii, și plebeii. Dar una și aceeași greșeală are consecințe diverse asupra omenirii/istoriei. * În construcție cărămizile sunt identice, iar edificiile – diferite. Astfel se întâmplă și în literatură. Cuvintele sunt aceleași, dar operele – ba. * Cartea – elixir pentru suflet. * Cartea bună magnet are. Cititori atrage. * Dacă toți ar munci, n-ar avea cine pune bețe în roți. * Fiecare înțelege viața după cum îl duce bos(tan)ul. * Gândurile sunt ca fructele - verzi și coapte. Unii le marinează, până se înnegresc. * Nu ține gândul încătușat. Dă-i libertate, să zboare ca albina. Din floare în floare. * Maxima ca mărgăritarul. Dacă-i tăinuită – nu-i vezi lucoarea. * Femeia-i ca umbra. Alergi după ea, fuge de tine, iar dacă fugi de ea – se ține scai. * Bărbatul/soțul și femeia/soția reprezintă cifrele 1 și 0, unindu-se, devin 10… * Femeia frumoasă nu numai soțului îi aparține. * Semn de coacere la minte, 99 la sută – chelia. * Zilele, ca ziarele în colecție. Se așează una peste alta, gârbovindu-te. * Moartea ca o buturugă stă în calea trecătorilor. Zilnic cineva se poticnește. * Timpul – pasărea Рhоеniх/molia-Covorului-zburător-al Vieții.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate