agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1346 .



Egoism
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Delya Rose ]

2006-11-16  |     | 



Imi spui de multe ori ca roiesc in jurul tau dar tu nu ma vezi. Acum vreau sa vad daca tu ma vei vedea atunci cand ma cauti. Eu te-am cautat pe tine, tu nu ma vedeai. Acum incearca si tu. Intr-o apropiere trebuie sa fie doi, nu unul. De vei dori sa aflii, sa descoperi cum Te iubesc, cauta-ma, eu te-am cautat, nu m-ai vazut, sau te prefaci ? Crezi ca tu poti sa vezi doar ce vrei ? Vino sa-ti arat cum pot si eu sa fac ca tine si in acelasi timp sa te port pe pufosii nori care se ridica sus, acolo sus unde vrei sa ajungi, dar din imprudenta, ai vrut sa cazi ca sa vezi cum e, caci omul are in sange sa caute, nu poate sta sa gaseasca ceva si sa exploateze la maxim ca apoi sa se intoarca la El si sa zica : "M-am saturat, altceva n-ai ?" cu o ignoranta si un cinism provenit din idiotenie. Si din dorinta de a avea mai mult ! Vino dupa mine ca sa vezi cum IUBESC, cum simt si vreau sa simti si tu, sa poti sa mergi mai departe de vei vrea, dar totusi sa ai ceva care sa-ti aminteasca oprirea la mine. Iar de vei dori sa ramai, nu te voi impiedica, caci eu te-am asteptat si am luptat pentru asta, dar nu ti-a pasat sa vezi si sa simti. Cand iti place ceva sau doresti ceva, vii la El si la mine si ceri : "Va rog, stiu ca gresesc, dar vreau !" Nu constientizezi ca "a cere" trebuie sa fie completat si de "a multumi" ? Nu vezi unde gresesti ?

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!