agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 7322 .



GRIGORIEV ȘI SEMIONOV
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Daniil_Harms ]

2003-01-25  |     |  Înscris în bibliotecă de alexandru pop



GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov peste gură): Iată, sosește și iarna. E timpul să facem focul în sobă. Dumneavoastră ce credeți?
SEMIONOV: După părerea mea, dacă examinăm cu atenție observația dumneavoastră, cred că este într-adevăr timpul să facem focul.
GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov peste gură): Și ce credeți, în acest an va fi o iarnă grea, sau una blândă?
SEMIONOV: Dacă judecăm după vara care a fost ploioasă, iarna va fi grea. Când vara e ploioasă, iarna întotdeauna este geroasă.
GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov peste gură): Ei bine, mie nu mi-e frig niciodată.
SEMIONOV: Este foarte just ceea ce ați spus, având în vedere că niciodată nu vă este frig. Aceasta este natura dumneavoastră.
GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov peste gură): Eu nu răcesc niciodată.
SEMIONOV: Of!
GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov peste gură): Ce – „of”?
SEMIONOV (cu fața în palme): Of! Mă dor obrajii.
GRIGORIEV: De ce te dor? (Și, cu aceste cuvinte îi dă lui Semionov o lovitură peste gură.)
SEMIONOV (căzând în scaun): Of! Nici eu nu știu.
GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov cu piciorul în gură): Pe mine nu mă doare nimic.
SEMIONOV: O să te dezvăț eu, pui de cățea, să te mai bați! (Încearcă să se ridice.)
GRIGORIEV (îl lovește pe Semionov peste gură): S-a găsit cine să mă-nvețe!
SEMIONOV (cade pe spate): Canalie parșivă!
GRIGORIEV: Mă, fii atent cum te exprimi!
SEMIONOV (încearcă să se ridice): Eu, frate, prea le-am suportat pe toate. Acu îmi ajunge. La tine, se vede treaba, nu merge cu frumosul. Tu singur ești de vină.
GRIGORIEV (lovindu-l pe Semionov cu călcâiul în gură): Spune numai, spune! Să te-aud.
SEMIONOV (cade pe spate): Of!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!